Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2960118
Ik ga met Jacy lopen: koelband om, naar het parkje waar hij kan zwemmen. Daar zijn meer hondjes die zwemmen.. Op weg naar huis is Jacy aan het hijgen, we hebben heeeeeel langzaam gelopen (anderhalf uur over een rondje van 30 minuten) met zwempauzes en alles er bij, NIET gespeeld, alles los zodat hij zijn eigen tempo kan bepalen. Komt er een vrouw met haar minihondje op de fiets langs  :o
Aangezien Jacy het spannend vind 3 meter van het pad af laten liggen, hondje komt richting Jacy, zegt de vrouw 'loop nou eens door' ik zeg nog, misschien is het wel te warm voor hem... Nee hoor, dat komt wel goed...
Door spikkel
#2960132
Vreselijk hè, hier fietst altijd een man met een pyranese beghond(zoiets) met de tong bijna op de grond. Zo zielig voor het arme dier. Als je er wat van zegt, hoor je dat de hond het gewend is.
Door Greece
#2960147
Ja erg he. Ik zeg soms: je mag de hond ook naar het asiel brengen als je er vanaf wilt. Is dat erg? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2960168
Buurtgenoot heeft een flatcoat met epilepsie en die zag ik net ook vertrekken voor een uurtje fietsen met de hond  ::)

Hier hebben we tropenrooster, smorgens en om 22 uur lopen we een half uur of soms langer en tussendoor 2 keer een rondje rond de kerk. Verder mag ie de tuin in..maar tot nu toe speelt ie vloerkleedje  ::)
Door smulpaap
#2960170
Martine-Tom schreef: Buurtgenoot heeft een flatcoat met epilepsie en die zag ik net ook vertrekken voor een uurtje fietsen met de hond  ::)

Hier hebben we tropenrooster, smorgens en om 22 uur lopen we een half uur of soms langer en tussendoor 2 keer een rondje rond de kerk. Verder mag ie de tuin in..maar tot nu toe speelt ie vloerkleedje  ::)


Ooh dat is een fantastisch idee als je hond epilespie heeft  :-X
Door Martine-Tom
#2960171
smulpaap schreef:

Ooh dat is een fantastisch idee als je hond epilespie heeft  :-X
Ja dat heb ik haar ook al eens verteld...sindsdien neemt ze haar mobiel mee voor als het fout gaat  ::)
Door smulpaap
#2960175
Martine-Tom schreef: Ja dat heb ik haar ook al eens verteld...sindsdien neemt ze haar mobiel mee voor als het fout gaat  ::)


Ongelofelijk toch  :-X

Maar ja je ziet het elke zomer weer hoor . Ik was net even naar de overkant met de dames . Dat is twee tellen lopen . Lekker even onder de bomen , verder geen gekkigheid .
En dan zie je ook doodleuk mensen lopen met een hond , over die snoeihete dijk hier
Ik ging rond 12 uur naar de super en daar ging er eentje met een D.H naast de fiets .
Door Nadia
#2960186
Die rare heb je er altijd bij zitten. Vandaag kreeg ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd. Was even de honden van mijn moeder laten plassen. 3 minuten lopen naar het veldje plassen en weer terug. Werd me verweten dat het niet veel voorstelde wat ik deed. (was een man aan de voortuin aan het werken, dus daar liep ik 2 keer langs op een paar minuten).
Gebruikersavatar
Door kiara
#2960209
Dit soort mensen nou ja mensen is maar 1 oplossing voor:
Zelf halsband om liefst prikband en verplicht min uurtje hardlopen aan de lijn naast de fiets
Kijken of ze het dan snappen


Gister bij mij in weekkrantje 2 poezen in sporttassen in vuil container gedumpt  >:(
Gelukkig overleeft maar ook die moeten het zelfde meemaken

Toen Paul wilking nog leefde en als die erachter kwam deed hij of aanhangers precies hetzelfde als wat ze bij die arme dieren of kinderen deden
Zonde dat die man er niet meer is
Door Lizzy
#2960212
Rosalie schreef: Ja erg he. Ik zeg soms: je mag de hond ook naar het asiel brengen als je er vanaf wilt. Is dat erg? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ik vind 'm wel scherp :biggrin2:
Door Greece
#2960231
kiara schreef: Ik ga steeds meer geloven dat er meer gekken rondlopen als "normale" mensen
Er wordt niet voor niets gezegd dat er meer "gekken" buiten het hek lopen dan er binnen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2960232
Nadia schreef: Die rare heb je er altijd bij zitten. Vandaag kreeg ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd. Was even de honden van mijn moeder laten plassen. 3 minuten lopen naar het veldje plassen en weer terug. Werd me verweten dat het niet veel voorstelde wat ik deed. (was een man aan de voortuin aan het werken, dus daar liep ik 2 keer langs op een paar minuten).
Tja, je kiest er bewust voor dat het met dit weer niet veel voorstelt ;-)
Wanneer het altijd zo zou zijn dat die honden niet meer beweging krijgen dan dat plasrondje wordt het natuurlijk ander verhaal....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door