Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Greece
#2960057
Ca. 3 weken geleden ontlastingonderzoek laten doen bij de da. Telefonisch uitslag gekregen, een enkel wormeitje gevonden, manlief had de telefoon aangenomen en wist niet om welk soort het ging.
Advies was ontwormen en mestonderzoek hoefde niet want als er omtwormt werd volgens schema enz enz enz. Het bekende verhaal.
Vandaag moest ik er nog even zijn om Boy te wegen dus gelijk gevraagd om welke worm(en) het ging. Jammer dat stond niet op de kaart. Maar ik moest maar volgens schema enz enz
Inmiddels door Het Woud laten testen en ook vandaag de uitslag en wat blijkt.........tada......alles negatief!!!!
Advies in november weer onderzoek en niet ontwomen in de tussentijd.
Ben ik blij dat ik zo eigenwijs ben :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Greece op do 17 jul 2014, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2960058
Leuk die dierenartsen toch..

Hoorde gister zo'n verhaal van de fokker van onze hond.
Eén van Y broertjes krijgt geen vers voer meer omdat hij diarree had, da adviseerde brokjes natuurlijk.
Maar wat toevallig toch weer dat het diertje nét ontwormd was...
Ben er steeds meer van overtuigd dat het super troep is..
#2960066
Na, super zeg. Ja, je poot stijf houden, doe het maar, beste voor je hondje!
Ik kreeg ook hier dat blabla verhaal over ontwormen, ik zei nog: als het niet nodig is stop ik er toch geen ontwormingskuur in, maar daar kreeg ik geen antwoord op. Nee, ze begon het verhaal weer te herhalen, iedere 2 weken vanaf geboorte tot 8 weken daarna elke maand tot 6 maanden, daarna 4x per jaar. Wat een quatsch zeg. Ik ga straks de ontlasting van Chica ook laten testen over een paar weken bij t Woud.
Gr. Ingrid
#2960157
Rosalie schreef: Ca. 3 weken geleden ontlastingonderzoek laten doen bij de da. Telefonisch uitslag gekregen, een enkel wormeitje gevonden, manlief had de telefoon aangenomen en wist niet om welk soort het ging.
Advies was ontwormen en mestonderzoek hoefde niet want als er omtwormt werd volgens schema enz enz enz. Het bekende verhaal.
Vandaag moest ik er nog even zijn om Boy te wegen dus gelijk gevraagd om welke worm(en) het ging. Jammer dat stond niet op de kaart. Maar ik moest maar volgens schema enz enz
Inmiddels door Het Woud laten testen en ook vandaag de uitslag en wat blijkt.........tada......alles negatief!!!!
Advies in november weer onderzoek en niet ontwomen in de tussentijd.
Ben ik blij dat ik zo eigenwijs ben :biggrin2:
Goed gedaan!!!! Ik ben gewoon trots op je :)
#2960167
vagebond schreef: Na, super zeg. Ja, je poot stijf houden, doe het maar, beste voor je hondje!
Ik kreeg ook hier dat blabla verhaal over ontwormen, ik zei nog: als het niet nodig is stop ik er toch geen ontwormingskuur in, maar daar kreeg ik geen antwoord op. Nee, ze begon het verhaal weer te herhalen, iedere 2 weken vanaf geboorte tot 8 weken daarna elke maand tot 6 maanden, daarna 4x per jaar. Wat een quatsch zeg. Ik ga straks de ontlasting van Chica ook laten testen over een paar weken bij t Woud.
Gr. Ingrid
Snap je toch niet hé. Blindelings zo'n protocolletje opratelen...echt die heeft geen woord begrijpelijk opgevangen van wat je verteld hebt. Goed dat je je poot stijf gehouden hebt. JIJ bepaald nog altijd wat er in die pup gestopt wordt.
#2960174
vagebond schreef: Na, super zeg. Ja, je poot stijf houden, doe het maar, beste voor je hondje!
Ik kreeg ook hier dat blabla verhaal over ontwormen, ik zei nog: als het niet nodig is stop ik er toch geen ontwormingskuur in, maar daar kreeg ik geen antwoord op. Nee, ze begon het verhaal weer te herhalen, iedere 2 weken vanaf geboorte tot 8 weken daarna elke maand tot 6 maanden, daarna 4x per jaar. Wat een quatsch zeg. Ik ga straks de ontlasting van Chica ook laten testen over een paar weken bij t Woud.
Gr. Ingrid
En op jou :)!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door