Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door _Sandra_
#2958989
Heeft iemand Renske ooit geprobeerd? Hoe beviel het?

Welke KVV zal ik anders pakken? Weet iemand welke geen granen bevat? Ik ben mijn lijst kwijt!

groetjes Sandra
Laatst gewijzigd door _Sandra_ op di 15 jul 2014, 01:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Parelridder
#2959003
Renske is volgens mij geen kvv, maar gegaard. Kuipjes die ongekoeld bewaard kunnen worden. Wordt vaak aangeprezen als handig op vakantie.
Voor een kvv die aan jouw wensen voldoet kun je kijken op www.voerwijzer.com Daar vind je info uit de meest uiteenlopende kvv's en kun je ook selecteren op jouw wensen, zodat je meteen ziet welke daaraan voldoen.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2959089
ja ik neem het weleens mee op vakantie maar vind het veel te duur voor mijn grote honden.  het is idd geen kvv maar gestoomd, verder gewoon prima hoor voor die paar dagen maar zou het nooit als volledig voer geven
Door inge58
#2959211
Ik heb het weleens geprobeerd maar mijn hondjes gaan er vreselijk van stinken en krijgen een vieze vette vacht! Blehhh
Door Irish
#2959219
Ivan krijgt het omdat hij niks anders meer verdraagt. Ik ben er dus erg blij mee. Wel prijzig voor grote hond maar tja ze moeten wat eten..
Door Elvira
#2959452
ik kreeg net een mailtje van degomeat dat ze ook worsten hebben die buiten de koeling te bewaren zijn : voor de vakantie.
Door _Sandra_
#2959479
Dank je, was idd ook puur voor op vakantie. Ga dan maar die degomeat proberen dan daarvoor.

Hoe is KIVO qua KVV eigenlijk? Want er zal toch ook wel een goede zijn die niet in de duurste categorie valt (zoals bandit, carnivoer en haaks barf)?

Dank voor de tip van de site.
Laatst gewijzigd door _Sandra_ op wo 16 jul 2014, 03:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2959507
Ik zou eerder K9Natural geven voor de vakantie. Of Ziwi spul. Dat vind ik kwalitatief echt heel veel beter dan die gekookte worsten of blikkenmeuk. Over K9 ben ik zelfs tevreden. Ze eten het graag en de ontlasting is prima. En thuis schakelen ze probleemloos (en graag) weer om.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2959649
Renske heb ik ooit geprobeerd als één van de laatste redmiddelen om Breezer aan het eten te krijgen. Dat is maar heel minimaal gelukt, en eerlijk gezegd snap(te) ik haar daar ook wel in. Het zou zeker niet mijn keuze zijn voor volledig voer voor mijn honden.  :-X
Door Lil
#2959848
_Sandra_ schreef: Dank je, was idd ook puur voor op vakantie. Ga dan maar die degomeat proberen dan daarvoor.

Hoe is KIVO qua KVV eigenlijk? Want er zal toch ook wel een goede zijn die niet in de duurste categorie valt (zoals bandit, carnivoer en haaks barf)?

Dank voor de tip van de site.
Kivo is vreselijk vet. Boris kwam 2 kg aan. Kreeg nog maar 300 gram per dag op een gewicht van 28 kg en veel rui. Niet als dagelijks voer dus.
Door hannabelgje
#2959856
Hier vinden ze kivo niet lekker.  Zoë luste vroeger ook geen renske. Geen idee of ze het nu wel zou eten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door