Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door baileys
#2959350
Is er wel eens iemand in een luchtballon geweest met hoogte vrees?

Als ik wil mag ik volgens weekend met een ballonvaart mee, maar ik heb dus hoogte vrees.
Tis niet zo dat ik al sta te bibberen op de deurdrempel, maar op een ladder klimmen is niet mijn hobby zeg maar.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2959358
Ja ik, zei de gek  :biggrin2:. Ik had voor meneer Lique zijn 50ste verjaardag met m'n stomme kop zo'n vlucht geregeld. en ja, dan moet je wel zo sportstief zijn om mee te gaan natuurlijk.

Nou enerverend, toen die opsteeg dacht ik even dat ik ter plekke zou afsterven, maar nee, gebeurde niet. Had ook de neiging om uit te willen stappen, maar ook dat leek me onverstandig. Dus maar blik letterlijk op oneindig gezet...adem in...adem uit.....je kan neit weg, dus maak er maar wat van....adem in...adem uit..... en na een minuut of tien was het allemaal al een stuk minder eng. Ik sta nog steeds liever op de grond dan op een ladder, maar ik zou zo weer in zo'n ballonnetje stappen.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2959374
Euhm ja.
Er zijn foto's van gemaakt door mijn medepassagiers die mijn horror grappig vonden. Ik niet.
En toch, ik zou het nooit meer doen, maar had het ook nooit willen missen.

Succes, sterkte en geniet!  ;)
Door M@rina
#2959396
Gaaaaaf doen!!! Jaren geleden heb ik het manlief cadeau gedaan op de dag zelf bleek er nog een plekje vrij en kon ik mee voor de helft van de prijs. ZO GAAF!!!!! Echt een belevenis.
Door Ruisje
#2959432
Ik heb vorig jaar een ballonvaart voor mijn 50e gekregen en het was in één woord GEWELDIG!! Het was in een klein mandje met totaal 5 personen en ik kneep 'm best wel toen de "trossen" los gingen en we opstegen, maar om foto's te maken moest ik wel rechtop gaan staan en om me heen kijken, hahaha. En toen... heb ik alleen maar een uur lang genoten!

Dus DOEN!!!
Gebruikersavatar
Door baileys
#2959457
Angelique schreef: Ja ik, zei de gek  :biggrin2:. Ik had voor meneer Lique zijn 50ste verjaardag met m'n stomme kop zo'n vlucht geregeld. en ja, dan moet je wel zo sportstief zijn om mee te gaan natuurlijk.

Nou enerverend, toen die opsteeg dacht ik even dat ik ter plekke zou afsterven, maar nee, gebeurde niet. Had ook de neiging om uit te willen stappen, maar ook dat leek me onverstandig. Dus maar blik letterlijk op oneindig gezet...adem in...adem uit.....je kan neit weg, dus maak er maar wat van....adem in...adem uit..... en na een minuut of tien was het allemaal al een stuk minder eng. Ik sta nog steeds liever op de grond dan op een ladder, maar ik zou zo weer in zo'n ballonnetje stappen.
Ik geloof dat ik na dit verhaal toch wel neig naar een positief antwoord :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door