Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Agneta
#2958737
Ik had eerder al een bericht geplaatst over dat mijn hond niet zijn KVV wil eten.

Nu paar dagen weer verder nog steeds niet.

Donderdag heeft ie een pakje Smuldier gegeten
Vrijdagochtend een likje konijn
Vrijdagavond niks
Zaterdagochtend likje konijn
Zaterdagavond hapje lam
Zondagochtend niks
Zondagavond een kilo paard
Maandagochtend hapje paard....

En dat terwijl hij ruim een kilo per dag moet eten.....

Word er nu een beetje gek van
Door Greece
#2958856
Eerdere topic heb ik gemist en mss al aangeraden maar lust hij/zij het ook niet als er wat warm water overgaat of gewoon wat warm wordt gemaakt door b.v. de voerbak in warm water te zetten?

Edit: lees nu jouw eerdere topic. Dus tinlo lustte hij wel en naturis niet? Waarom geef je hem dan geen tinlo?
Laatst gewijzigd door Greece op ma 14 jul 2014, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Agneta
#2958867
Dat heb ik nog niet geprobeerd ga ik proberen.

Hij heeft twee maanden wel gewoon naturis gegeten en ineens niet meer.
Ik ben gestopt met tinlo vanwege de prijs die koste tussen de 4 en 5 euro per kilo en naturis veel minder en aangezien hij ruim een kilo pd eet werd tinlo wat te duur
Door Greece
#2958880
O.k. op die fiets. Dan zal het overgieten met warm water niet veel uithalen. Dan wordt de naturis wel heel dun. En hij is al zo dun. Zou dat niet het probleem kunnen zijn?
Tinlo is grover dan naturis. Zie je kans om ook andere merken te voeren? Dan heb je wellicht meer variatie en kan je de prijs ook binnen de perken houden.
Door Martine-Tom
#2958886
Heb je een beetje vriesruimte?
ZO ja dan is best4dogs.nl best een leuke site om te bestellen, moet of meebestellers hebben, of je moet 90kg kwijt kunnen  :)
Door Ruisje
#2958918
En als je nu eens voor een paar dagen of week teruggaat naar Tinlo kvv? Als ie dat wel goed gaat eten dan weet je in ieder geval dat er niks anders aan de hand is dan "Ik lus alleen maar Tinlo!" ;)
Dan kan ie weer een beetje bij- en aankomen en vandaar kun je wat anders gaan bezinnen wat betreft overgaan naar een goedkoper merk.
Door Agneta
#2959222
Rosalie is naturis dunner? Ik heb juist het idee dat het dikker is. Minder vochtig ook behalve paard die
Is wel dunnig.

Martine-tom ja ik heb een grote vriezer. Ik bestel ook bij best4dogs maa. hebben ze daar niet alleen naturis?

Welk merk kan ik nog proberen? Ik heb gekeken naar lotgering. Ik zou ook niet-weten waar ik alles kan bestellen. Doe altijd best4dogs.

Ben nog niet zo'n lange KVV-er  ;) :-[
Door Greece
#2959389
Ik heb hier ook een paar rollen Naturis liggen en ik vind ze heel fijn gemalen. Net pate, dat bedoel ik met dun.
Ik sluit me aan bij Gizmo met de aanvulling dat barfmenu hetzelfde is als Tinlo. En Tinlo en Darf is grover gemalen dan Naturis en Alaska.
Door inge58
#2959532
Misschien kun je ergens aan Tamro komen,die is best gunstig kwa prijs,en volgens mij ook goede kwaliteit.
Ik voer het nu ruim een week en ben tevreden.

Of probeer eens duck of energique,dat lijkt wel op karton maar misschien vindt je hond dat juist wel lekker!
Laatst gewijzigd door inge58 op wo 16 jul 2014, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Agneta
#2959811
In duck zit toch toevoegingen e.d en dat wil ik niet.

Hij heeft gister een kilo paard gegeten vanmorgen niets...
Ga zo weer proberen...

Maar ga sowieso andere merken ook proberen.

Bedankt iedereen in ieder geval voor de reacties en meedenken :-)
Door Agneta
#2959922
Meneertje heeft gegeten....een kilo en hij bleef maar zeuren om meer dus toen nog meer gegeven..

Snap niks van die maffe puber hoor
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door