Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door heicke
#2959036
Ons huis net over de grens in Duitsland staat ook eindelijk te koop: http://www.immobilien-beckers.de/nl/woningen/2939

De foto's zijn vreselijk, ben er heel boos over geworden maar de makelaar vond dat ik me druk maakte om niets, zucht... Na alle negatieve ervaringen van de Nederlandse makelaars, dus weer een ervaring rijker... (wie maakt er nu een foto van een wc pot met die prullenbak ernaast, en hoe vaak ik niet gevraagd heb of de voertonnen in de keuken niet op de foto stonden: nee hoor mevrouw ik heb alleen het keukenblok op de foto en dan valt me eenmaal op de foto die oude bank in de woonkamer op - de honden lopen daar altijd langsheen en dat is dus goed te zien had de makelaar ook aan kunnen geven schaam me dood, enz. enz.)

Maar goed, zaterdagochtend kijkers! Hopelijk zijn het serieuze en willen ze dit huis voor het spotprijsje hebben. Duimen jullie allemaal mee? Ik wil er z.s.m. vanaf: verplicht samenwonen als je wilt scheiden is niet leuk  :-[
Door Jantina
#2959040
Wat een prachtige optrekjes komen hier voorbij? Waaaaarom willen jullie weg?
Onze Jan Lul de Makelaar stuurde vorige week een mailtje dat we 25% moesten zakken in prijs. Eeeuh nou nee, dat ga ik niet trekken. Stuurde hij een mailtje dat hij de verkoopopdracht 'terug geeft' omdat hij het dan dus niet kan verkopen. Nou ja zeg.
Door Nadia
#2959043
Willen jullie ook verhuizen?? Maar jullie wonen toch bij de paarden??

@ Sandra die foto van de slaapkamer zou ik ook echt vervangen
Door Jantina
#2959047
Ja hier blijven we maar ons oude huis staat/stond dus al jaren te koop. Ik moet nu even gaan bedenken hoe ik het op wil lossen. Verhuur aanvragen bij de hypotheek verstrekker ofzo en het maar houden 'tot betere tijden'.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2959050
heicke schreef: Ons huis net over de grens in Duitsland staat ook eindelijk te koop: http://www.immobilien-beckers.de/nl/woningen/2939

De foto's zijn vreselijk, ben er heel boos over geworden maar de makelaar vond dat ik me druk maakte om niets, zucht... Na alle negatieve ervaringen van de Nederlandse makelaars, dus weer een ervaring rijker... (wie maakt er nu een foto van een wc pot met die prullenbak ernaast, en hoe vaak ik niet gevraagd heb of de voertonnen in de keuken niet op de foto stonden: nee hoor mevrouw ik heb alleen het keukenblok op de foto en dan valt me eenmaal op de foto die oude bank in de woonkamer op - de honden lopen daar altijd langsheen en dat is dus goed te zien had de makelaar ook aan kunnen geven schaam me dood, enz. enz.)

Maar goed, zaterdagochtend kijkers! Hopelijk zijn het serieuze en willen ze dit huis voor het spotprijsje hebben. Duimen jullie allemaal mee? Ik wil er z.s.m. vanaf: verplicht samenwonen als je wilt scheiden is niet leuk  :-[
Oké, de makelaar had het kunnen zeggen, maar je bent er natuurlijk zelf ook bij en je had de dingen die je noemt zelf ook weg kunnen halen voordat er met de camera geklikt werd. Iets oogeruimder had beter voldaan aan "de eisen, regeltjes en wetjes" van de hedendaagse huizenverkoopwereld. Maar strak, gaaf en gestyled is nog steeds geen garantie voor een vlotte verkoop. Dan komt toch, ruimte, locatie en prijs eerder kijken.

Maar het zijn verder maar details hoor, an sich ziet het huis er netjs uit en als mensen doorlopen omdatje bank een hondenloopstreepje heeft dan lopen ze maar door, want dan zijn ze ook niet echt serieus te noemen. Die bank neem je mee neem ik maar zo aan, net als die prullebak en die voertonnen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2959056
Jantina schreef: Wat een prachtige optrekjes komen hier voorbij? Waaaaarom willen jullie weg?
Onze Jan Lul de Makelaar stuurde vorige week een mailtje dat we 25% moesten zakken in prijs. Eeeuh nou nee, dat ga ik niet trekken. Stuurde hij een mailtje dat hij de verkoopopdracht 'terug geeft' omdat hij het dan dus niet kan verkopen. Nou ja zeg.
Ik begrijp de weerstand en ook vaak de onmogelijkheid, maar vast feitje is nu eenmaal dat de prijzen flink gedaald zijn en dat recenter aangeboden woningen stukken goedkoper zijn en dan wordt jouw huis heel moeilijk te verkopen. Dus ik begrijp jou wel, maar de makelaar heeft wel een punt. Jouw vraagprijs was jaren geleden misschien wel markconform, maar nu dus niet meer. En kost wachten op betere tijden...als die ooit nog komen zoals ze geweest zijn...niet veel meer dan nu wat verlies pakken?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2959058
_Sandra_ schreef: Ons huis staat ook te koop, aan de rand van het bos. Voor de dierenliefhebber!

http://hr-makelaardij.nl/aanbod/koop/niederkr-chten-d-aachenerstr-38

Kijk niet naar het interieur.... zijn toe aan nieuwe maar willen pas kopen als we verhuisd zijn. En de gordijnen waren het dus ook niet waard om duur aan te schaffen.
Ook even gekeken en die gordijnen is iedereen op slag vergeten hoor als ze dat fraaie stukje naakt gezien hebben  :biggrin2:  geen smoel joh, haal weg.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2959063
Wat mij opvalt aan de foto's van de optrekjes die voorbij komen, is dat heel vaak de ramen niet op de foto's staan. Ik vind dat zelf heel belangrijk, hoe is het raam in de ruimte.
Door Jantina
#2959073
Angelique schreef: Ik begrijp de weerstand en ook vaak de onmogelijkheid, maar vast feitje is nu eenmaal dat de prijzen flink gedaald zijn en dat recenter aangeboden woningen stukken goedkoper zijn en dan wordt jouw huis heel moeilijk te verkopen. Dus ik begrijp jou wel, maar de makelaar heeft wel een punt. Jouw vraagprijs was jaren geleden misschien wel markconform, maar nu dus niet meer. En kost wachten op betere tijden...als die ooit nog komen zoals ze geweest zijn...niet veel meer dan nu wat verlies pakken?
In de vijf jaar dat het te koop staat zijn we uiteraard al behoorlijk mee gezakt. Met nu nog eens 25% zakken op de vraagprijs zouden we met de uiteindelijke verkoopprijs een schuld over houden die niet om een paar duizend euro's gaat. Gewoon heel duur - te duur - gekocht en flink verbouwd wat mee gefinancierd was. Eerste huis en helemaal bleu er in gestapt qua financieen (ik hoor de adviseur nog zeggen dat je nooit eigen geld in een huis moet stoppen  ::) Tijden zijn veranderd...), maar ja, 'toen kon het allemaal' van de banken. We hadden een keurige hypotheek met NHG dus geen top of weet ik veel hoor en daardoor kunnen we het dragen, maar het blijft een blok aan je been!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2959075
Kaela schreef: Wat mij opvalt aan de foto's van de optrekjes die voorbij komen, is dat heel vaak de ramen niet op de foto's staan. Ik vind dat zelf heel belangrijk, hoe is het raam in de ruimte.
Dat komt in veel gevallen omdat "men" niet goed om weet te gaan met het invallende licht en dat het raam bij mooi weer één groot uitgebeten vlak wordt. Daarbij blijf ik erbij dat een makelaar een makelaar is en foto's maken een apart vak.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2959078
Lazy Garfield schreef: Dit is echt net een hoerenkast en er woonde inderdaad nieuw geld.
Het is intussen wel verkocht dacht ik.
hahahah playboy mansion! :D
Door heicke
#2959081
[url=http://Oké, de makelaar had het kunnen zeggen, maar je bent er natuurlijk zelf ook bij en je had de dingen die je noemt zelf ook weg kunnen halen voordat er met de camera geklikt werd. Iets oogeruimder had beter voldaan aan "de eisen, regeltjes en wetjes" van de hedendaagse huizenverkoopwereld. Maar strak, gaaf en gestyled is nog steeds geen garantie voor een vlotte verkoop. Dan komt toch, ruimte, locatie en prijs eerder kijken.

Maar het zijn verder maar details hoor, an sich ziet het huis er netjs uit en als mensen doorlopen omdatje bank een hondenloopstreepje heeft dan lopen ze maar door, want dan zijn ze ook niet echt serieus te noemen. Die bank neem je mee neem ik maar zo aan, net als die prullebak en die voertonnen.]Oké, de makelaar had het kunnen zeggen, maar je bent er natuurlijk zelf ook bij en je had de dingen die je noemt zelf ook weg kunnen halen voordat er met de camera geklikt werd. Iets oogeruimder had beter voldaan aan "de eisen, regeltjes en wetjes" van de hedendaagse huizenverkoopwereld. Maar strak, gaaf en gestyled is nog steeds geen garantie voor een vlotte verkoop. Dan komt toch, ruimte, locatie en prijs eerder kijken.

Maar het zijn verder maar details hoor, an sich ziet het huis er netjs uit en als mensen doorlopen omdatje bank een hondenloopstreepje heeft dan lopen ze maar door, want dan zijn ze ook niet echt serieus te noemen. Die bank neem je mee neem ik maar zo aan, net als die prullebak en die voertonnen. [/url]

Klopt had ik ook moeten zien natuurlijk, ik had meerdere keren gevraagd of ik niet iets weg moest halen maar volgens hem stond het er niet op en ik had niet gezien dat hij de wc op de foto had gezet  ::) Maar ja, gemaakt is gemaakt en dat valt niet meer terug te draaien. De bank gaat in de container en de voertonnen gaan mee, maar ja je hebt het natuurlijk zo netjes mogelijk op de foto's natuurlijk. Zoals je aangeeft: foto's maken zijn een vak apart en ook niet het mijne helaas en een kleine woonkamer zal altijd lastig fotograferen zijn als het je vak niet is.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2959082
Kaela schreef: Wat mij opvalt aan de foto's van de optrekjes die voorbij komen, is dat heel vaak de ramen niet op de foto's staan. Ik vind dat zelf heel belangrijk, hoe is het raam in de ruimte.
ramen genoeg bij ons hoor  :biggrin2: :biggrin2: en een uitziiiicht :smitten:  hier word je niet wakker van auto s maar van boooeee  koeien dus haha
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door