Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2927168
*Lia* schreef: Waarom wil je weg Angelique ? Het is toch een super leuk stulpje waar je nu woont ?
Jawel, maar er zijn ook nog super super leuke stulpjes  :biggrin2:
Door lianneke
#2958619
Hoe gaat het inmiddels met de huizenverkopen?
Wij zijn ook plannen aan het maken, hebben een paar optrekjes op het oog maar zoals de rest van Nederland, eerst eigen huis kwijt zien te raken.
Vraagje, hoe zoek je een goede makelaar, wat zijn de criteria waarop je selecteerd, of hebben jullie gewoon de eerste de beste makelaar genomen die bovenaan op google stond?
Zouden jullie een aankoop makelaar nemen, of een makelaar kiezen die verkoopt en tevens voor je aankoopt? Of neem je iemand in de arm van een van de huizen die je op het oog hebt?
Hoeveel kilometer zijn jullie bereid van je werk af te gaan wonen ivm met brandstofkosten bijv.
Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2958624
lianneke schreef: Hoe gaat het inmiddels met de huizenverkopen?

Hier mogen we niet ontevreden zijn. Een aantal kijkers gehad en 1 stel die serieus interesse heeft, maar nog wel de eigen hut moet verkopen. Kan 3 weken duren, of 3 jaar natuurlijk. We gaan het zien.

Wij zijn ook plannen aan het maken, hebben een paar optrekjes op het oog maar zoals de rest van Nederland, eerst eigen huis kwijt zien te raken.
Vraagje, hoe zoek je een goede makelaar, wat zijn de criteria waarop je selecteerd, of hebben jullie gewoon de eerste de beste makelaar genomen die bovenaan op google stond?

Ik ben bij een makelaar terecht gekomen via vrienden van mij. Ik dacht, als hij daar verstand kan inpraten, dan moet die wel goed zijn  :biggrin2:. en ik moet zeggen, tot op heden ben ik tevreden. Goede marktkennis, goede communicatie, de rondleidingen doet hij zeer uitgebreid en vakkundig en verder is die open en eerlijk en is er geen spoor te bekennen van..ik ben de makelaar, dus ik weet alles. Ik zou 'm je zo adviseren aangezien jij volgens mij ook nog wel in zijn werkgebied zit.

In het begin van dit topic staan ook al een aantal handvaten om richting een goede makelaar te komen. Maar dan nog moet je nog wel zelf goed met die persoon door één deur heen kunnen.


Zouden jullie een aankoop makelaar nemen, of een makelaar kiezen die verkoopt en tevens voor je aankoopt? Of neem je iemand in de arm van een van de huizen die je op het oog hebt?

Geert van Wattum, onze verkoopmakelaar gaat ook onze aankoopmakelaar zijn en alleen al tijdens de bezichtigingen van de "nieuwe" optrek(ken) wordt snel duidelijk dat hij toch heel anders tegen zo'n hut aankijkt en dan ook met puntjes komt waar aandacht aan besteedt moet worden. Dus in ons geval ben ik ervan overtuigd dat hij die extra centen dubbel en dwars waard gaat zijn.  Maar dit kan natuurlijk alleen als je nieuwe optrek in de omgeving van de aankoopmakelaar staat, anders moet je een makelaar uit de omgeving nemen waar je nieuwe optrek staat.

Hoeveel kilometer zijn jullie bereid van je werk af te gaan wonen ivm met brandstofkosten bijv.
Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2958668
lianneke schreef: Dankjewel Angelique, deze makelaar is idd in onze buurt. 1 durrup verderop.
Ik ga eens informeren.
(hij is nu op vakantie  :biggrin2: )

Een andere fijne is "Huize Muller".
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2958940
Borke schreef: Angelique, hoe ging het met die kijkers?
Die van die maandag....niks bijzonders, die zochten een kant-en klaar gezinshuis, kwamen uit duitsland (=huizenverwend) en dit is zoals die nu is geen gezinshuis, dus dat ging over.
Door DJ_Doerak_Tucker
#2959011
_Sandra_ schreef: Ons huis staat ook te koop, aan de rand van het bos. Voor de dierenliefhebber!

http://hr-makelaardij.nl/aanbod/koop/niederkr-chten-d-aachenerstr-38

Kijk niet naar het interieur.... zijn toe aan nieuwe maar willen pas kopen als we verhuisd zijn. En de gordijnen waren het dus ook niet waard om duur aan te schaffen.
Mooie foto in de slaapkamer... ::) ;), heeft de makelaar jullie daar niet op gewezen??  ???

Succes allemaal met de verkoop, altijd spannend als er een bezichtiging komt!
Laatst gewijzigd door DJ_Doerak_Tucker op di 15 jul 2014, 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cj
#2959033
DJ en Doerak schreef: Mooie foto in de slaapkamer... ::) ;), heeft de makelaar jullie daar niet op gewezen??  ???

Succes allemaal met de verkoop, altijd spannend als er een bezichtiging komt!
Viel mij ook op.....
Saskia
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door