Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Hope
#2956381
NonaQ schreef: Hoi hoi, mijn vader en ik gaan 3 augustus vlees ophalen bij dit ritje: http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=2
We willen tot 125kg extra meenemen naar Tilburg als we daar mensen mee helpen. We hebben enkel een normale auto, geen koelwagen ofzo, en geen opslag in een vriezer tot mijn beschikking (wel een koele berging waar het even kan staan), dus wel graag dezelfde dag nog ophalen. Mijn vader wil graag 10 cent per kilo vervoerskosten.

De producten in het topic van 3 augustus worden zsm toegevoegd, want de leverancier had nog wat meer dingen beschikbaar, maar hier kun je vast spieken wat er in ieder geval tussen zit: http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=3
Ooow dat zou wel fijn zijn!
Dan wacht ik even af wat er nog komt en dan laat ik weten wat ik zou willen bestellen. Wordt nooit meer dan 15 kilo, want meer kan ik niet kwijt.
Door zwabber
#2956627
Debbyvanb schreef: Hallo ben nieuw hier. Beginnende KKV met 3 katten. Ik heb nu besteld bij oervoer, maar wil toch echt kijken of het voordeliger kan.
Ik kom uit Oss en zou heel graag willen weten of mensen uit deze omgeving bestellen bij degomeat? Daar wil ik een volgende bestelling doen. Ik zal rond 10 kilo bestellen en samen bestellen scheelt wellicht verzendkosten. Maar hoor ook graag tips en andere adressen waar samen gekocht kan worden.

Groetjes Debby



Hoi Debby.
Ik kom ook uit Oss en bestel af en toe bij degomeat.
Sinds kort kun je ook bij Dieza bestellen voor degomeat.
Maar ik heb nu de vriezer helemaal vol zitten.
Anders even verder contact per pb.
Lijkt me ook wel leuk om een keer te kletsen met mede barfer uit Oss.
Groetjes Saskia
Door Suzanne
#2956803
Ik overweeg te gaan rijden voor 6 september Sietie naar Eindhoven/Best.
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=5

Ik wil zo'n 150-200 kg meenemen in een niet gekoelde gewone personenauto.

Het lukt mij niet op dingen op te slaan, dus het moet die dag worden opgehaald. Wel wil ik bijv een tussenstop in Tilburg maken maar het is dan prettig als ik eventueel voor meer mensen daar af kan geven zodat het daar kan worden opgehaald.

Vervoerskosten moet ik even berekenen maar dat hangt er ook vanaf hoeveel belangstelling er is. Voor in totaal 20-25 kg heeft rijden niet zoveel zin; het wordt dan weer zoveel duurder ;-)

Suzanne
Laatst gewijzigd door Suzanne op zo 13 jul 2014, 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Lothlórien
#2957602
Ik woon nét buiten Noord-Brabant, in Wijchen, maar als ik uit het raam kijk kan ik Noord-Brabant zien ;)
Wijchen ligt net naast Grave en ook niet ver van Ravenstein en Oss.
Gebruikersavatar
Door Jelleke
#2958580
Voor diegene die belangstelling hebben in VSE producten, zie topic 15 augustus.
Ik stop bij Houten en de Mac bij Waardenburg en uiteindelijk bij mij thuis in Den Dungen nabij St.m. gestel.
Als je wilt kun je mee bestellen.

Groetjes Marielle
Gebruikersavatar
Door jasper
#2958636
hoi

mijn naam is jasper en ben hier voor het eerst

ben woonachtig in den bosch en zijn in het bezit van een bully xxl 7 maanden oud rocky is zijn naam

kan je mij mischien uitleggen hoe het gaat met het bestellen en want dit hebben wij nog nooit gedaan

we geven hem nu momenteel carnibest worsten maar heeft hij ook niet graag kivo lotgering etc ook niet

kippen nekken runderhart pens ets lust ie wel graag

ik hoor het wel

alvast bedankt

groetjes jasper
Door C@rine
#2958680
:hi:  Lothlórien en jasper

@jasper, het Topic Noord Brabant is vooral bedoeld om te weten waar iemand in je omgeving woont.
Wanneer je dus bij een Vraag en Aanbod Topic interesse hebt, kun je aan de namen zien wie er uit jou omgeving ook interesse hebben, zodat wat er wordt aangeboden dichter bij jou kan komen.
Lijntjes noemen we dat.
Je moet dan wel zelf met die persoon dmv een pbtje afspreken of het dan inderdaad met die pers. richting jou kan.
Aanbieden om zelf een lijntje te zijn kan en mag ook en wordt erg op prijs gesteld, zodat iedereen eens rijdt.
Door Aprilsnow
#2958765
Dag allemaal,

Mijn naam is Daatje en sinds vaderdag hebben we onze pup Tammo (Hollandse herder korthaar) in huis. Na veel wikken en wegen besloten om meteen te starten met KVV. Barf spreekt ons ontzettend aan maar is nog net een stapje te ver. Tammo is afgespeend op brokjes maar de overgang naar KVV heeft geen problemen opgeleverd. Enkel voordelen, zijn poep werden poepjes  :biggrin2:

Inmiddels ben ik me volop aan het inlezen en mijn weg aan het vinden op dit forum en in het vraag en aanbod gedeelte. Wil nu gaan starten met in de weekenden Barf (en dan volgens het principe zodat ik kan wennen aan het zelf samenstellen en Tammo aan het kluiven). In het weekend heb ik wat meer tijd en rust. De 'werkdagen' blijven we voorlopig dan nog KVV geven.

We wonen in Beek en Donk, bij Helmond in de buurt.
Geen idee of ik zelf het eerste bericht in dit topic aan kan passen.... ben daar dan weer niet zo handig in.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door