Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#2958418
Jeetje.. Een oud klasgenoot van mij is 25 mei bevallen van haar zoontje.. En 19 juni heeft ze abrubt afscheid van hem moeten nemen.

'S avonds gezond in bedje gelegd en 's morgens dood aangetroffen bij het willen wakker maken voor de fles.
Ik geloof dat dan je wereld toch helemaal in stort. Ik ben er zelf helemaal kapot van. Zoiets onwerkelijks mag toch niet gebeuren.. :'(
Door Borke
#2958423
Wat afschuwelijk Nadia!
Ik kan me goed indenken dat je er kapot van bent!

Heb je vaker contact met haar?
Als iemand zo'n trauma meemaakt, dan weten anderen vaak niet wat ze moeten doen en blijven weg.
Misschien helpt het haar enorm als je haar ziet en samen met haar jankt.

Geniet van je lieve mannetje(s)  :-*
Door Nadia
#2958426
Nee ik heb haast geen contact meer met haar. Wat oppervlakkig facebook contact. Ze is ook naar Zwolle verhuist. Dus woont niet om de hoek. Na de middelbare heb ik haar eigenlijk niet meer gezien. Ik heb wel de deur open gezet voor hulp en een schouder. Maar ik denk dat ze nu meer heeft aan mensen waarmee ze close is dan een 'verloren' vriendin.

Getverderrie.. Ik ben er echt naar van.
Wiegendood.. Het zou niet moeten bestaan.
#2958434
Ja Nadia dat is vreselijk  :'(  Kan me voorstellen dat je nu je zelf net moeder bent hier heel erg van onder de indruk bent. Helaas heb ik van dichtbij iets dergelijks meegemaakt. Mijn nichtje was twee en zij is ook plotseling overleden. Ze bleek een stofwisselingsziekte te hebben. Het hoort gewoon niet dat kinderen sterven dat gaat zo tegen de natuur in.
Door Borke
#2958446
Nadia schreef: Nee ik heb haast geen contact meer met haar. Wat oppervlakkig facebook contact. Ze is ook naar Zwolle verhuist. Dus woont niet om de hoek. Na de middelbare heb ik haar eigenlijk niet meer gezien. Ik heb wel de deur open gezet voor hulp en een schouder. Maar ik denk dat ze nu meer heeft aan mensen waarmee ze close is dan een 'verloren' vriendin.

Getverderrie.. Ik ben er echt naar van.
Wiegendood.. Het zou niet moeten bestaan.
Onderschat niet wat jij voor haar zou kunnen betekenen - hoe door een nieuwe omstandigheid je elkaar opnieuw kunt 'vinden'.
Misschien kan je haar een kaart sturen met een persoonlijk bericht er op.
Dan kan ze zelf kiezen wat ze wil, laat je hart spreken.

Wiegendood is afschuwelijk, maar als je als ouder je kind overleeft, dat is altijd afschuwelijk... het maakt denk ik niet uit wanneer....???
Gebruikersavatar
Door Neally
#2958510
Dat soort dingen daar begrijp ik niets van. Ja, als je later weet wat de oorzaak is. Maar dan nog. Zo'n lief klein babytje.  :'(
Kus voor jou Nadia.  :-* Voor de schrik. Wat goed van je om je schouder aan te bieden. En ook al denk je dat
ze deze niet gebruikt, het aanbieden ervan doet vaak al zoveel goed.
Gebruikersavatar
Door nova
#2958516
Afschuwelijk.. :'( :-\

Nu moet ik ineens weer denken aan die bekende rijmregels...

G nooit heen zonder te groeten,
Ga nooit heen zonder een zoen
etc
etc
etc.
... want wat je s'morgens hebt verlaten
kan er 's avonds niet meer zijn. :'( :'(
Door sella
#2958564
Vreselijk naar. Heb helaas daar veel ervaring mee, buurkindjes, en kindjes van vriendinnen die zomaar niet wakker werden.
Meestal heb je het er niet over, omdat je zo machteloos staat, en het zo een pijnlijk onderwerp is.
Heel veel sterkte Nadia, ook voor de paps en mams.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door