Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#2956964
Ongelofelijk. Het duurt wel 10 minuten voor de damesch de bak hebben leeggelikt. Ze zijn er heel druk mee, en Kyrah gromde zelfs toen het haar niet snel genoeg ging... :P ;D
Afbeelding

Dubhe is veel geduldiger en had een hogere moeilijkheidsgraad. Ze moest alles rond eruit likken om de tong eronder te kunnen krullen.
Afbeelding

Vermakelijk. 6 rondjes draaien om de boel te pakken te krijgen. :D
Door Borke
#2956977
Fraaie bakken!
Handig, mits ze in de vaatwasser kunnen.
Dat was wat voor Borke geweest, die had zijn eten al op voordat de bak op de grond stond  :biggrin2:
Door Lil
#2956985
Ik heb ook een slow verder en als er weer een aanbieding is komt er een tweede. Fijne dingen!
Door K&D
#2957000
C@rine schreef: Te vroeg gevraagd ;)
Ja, daar dus. Ik heb de mini versie van 16,95 en die is nog groot zat hoor. Diameter is 25 cm zo'n beetje.  In die grote vinden ze dat onsje kvv niet terug.
Er is nog een lastigere zei de aardige mevrouw die ze verkocht. Maar die was voor onze dames te groot en te hoog. Dan zou het bijna op mishandeling uitkomen. :P
Door K&D
#2957003
Overigens komen we woensdag weer bijna door De Wijk, dus als er nog Tukkers zo'n bak willen dan kunnen we er wel wat meenemen.

Ze kunnen in de vaatwasser.
Door K&D
#2957898
Goed. Gisteren dus de oranje bak bij Kyrah neergezet, en de paarse bij Dubhe. Dat werkt dus niet >:(
Kyrah draait topspeed 6 rondjes, schuift alles gewoon voor haar uit en schrokt het aan het eind alsnog naar binnen...
Dubhe kreeg het niet snel genoeg uit de paarse bak gelikt, en Kyrah wilde wel een handje helpen... ::)

Correcte definitieve indeling: Kyrah paars en Dubhe oranje. 
Kyrah is óf heel slim, of gewoon een vreetzak.
Wij vermoeden het laatste. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door K&D op zo 13 jul 2014, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door inge58
#2958310
Ik heb vanavond eens iets uitgeprobeerd. Gewoon met een klein potje ondersteboven in de voerbak,en idd moesten de heren al veel meer moeite doen om hun vleesjes op te eten.
Dus misschien toch maar eens slowbowls bestellen.

Afbeelding

Afbeelding

Na even ploeteren was alles schoon op!  :)
Door inge58
#2958693
Ik heb deze besteld bij mijn dierenwinkel

Afbeelding

Afbeelding

16,50 per stuk, is nog een redelijke prijs  :)
Door K&D
#2958792
Ja, die is ook leuk. Maar is die erg hoog? Onze dames hebben moeite genoeg om het vlees ertussenuit te flebberen met hun tongetje. Prijs is overigens bijna gelijk (ik heb de mini's)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door