Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#295795
En dan krijgt Phoebe haar kittens.
Ze heeft een schommelbuikje en haar rug begint door te zakken, ze vreet als een dijker , zelfs dingen die ze niet lust wat erg fijn is daar ik zo toch mijn zelfgemaakte maaltijden even aan haar op kan voeren, die vonden ze namelijk niet lekker omdat er geit in zit ::)
Laatst gewijzigd door sylvia op di 05 apr 2005, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#295838
Ollie schreef: Ooooh spannend!!!! :D
Ik ben heel benieuwd welke kleurtjes eruit komen
Door zurca
#295841
sylvia schreef: Ik ben heel benieuwd welke kleurtjes eruit komen
Nou ik ook zeg :D ;)
Door Ollie
#295845
sylvia schreef: Ik ben heel benieuwd welke kleurtjes eruit komen
Lapjes? ::) ;D
Door Francisca
#295851
Spannend :D Leuk de geboorte van kittens, is eens wat anders dan al die pups ;D ;D
Door Kefraya
#296031
Sunshine schreef: Spannend :D Leuk de geboorte van kittens, is eens wat anders dan al die pups ;D ;D
Ja spannend he :D
Op de kattenopvang waar ik als vrijwilligster werk zijn nu ook al weer kittens. Daar kan ik dan gelukkig al mijn speel-en knuffeldriften op uitleven zonder dat ik er weer een stel mee naar huis smokkel ;)
Door jeanne
#296131
oooooh spannend

de kat van mijn vriendin heeft dus 4 totaal verschillende kleuren kittens geworpen ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#296198
Ollie schreef: Lapjes? ::) ;D
er kan van alles uitkomen, Phoebe komt zelf uit een nest van 2 zwarte (met een miniscuul beetje wit) 2 lapjes en nog een andere kleur (dacht cypers)

Fiebs zelf is een lapje(zwart rood wit ) en vader is een grijs met wit
Door Borke
#296536
sylvia schreef: er kan van alles uitkomen, Phoebe komt zelf uit een nest van 2 zwarte (met een miniscuul beetje wit) 2 lapjes en nog een andere kleur (dacht cypers)

Fiebs zelf is een lapje(zwart rood wit ) en vader is een grijs met wit
Zijn beide ouders effen van kleur (dus niet gestreept of gemarmerd)?
Wat bedoel je met het grijs van de vader: een vale cyperse keur ,'zilver' of 'blauw'?

Met een schildpad moeder kan je de meest gevarieerde nesten krijgen!
Lekker handig want dan kan je de kittens goed uit elkaar houden :-)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#296578
AstridStraver schreef: Zijn beide ouders effen van kleur (dus niet gestreept of gemarmerd)?
Wat bedoel je met het grijs van de vader: een vale cyperse keur ,'zilver' of 'blauw'?

Met een schildpad moeder kan je de meest gevarieerde nesten krijgen!
Lekker handig want dan kan je de kittens goed uit elkaar houden :-)
hij is een bicolour maar het grijs is echt grijs dus niet blauw maar ook niet cypers . Fiebs haar moeder was lilac point huistuin en keukenkat een hele mooie er zit ergens een colorpoint of zo in de voorouders vandaar die terugslag in kleur ze heeft ook waanzinnig mooie ogen.
Fiebs d'r vader is onbekend.
er kan dus gewoon van alles uitkomen dus ik ben heel benieuwd
Gebruikersavatar
Door sylvia
#297025
AstridStraver schreef: Dat wordt een toverbalnest als je geluk hebt :-)
Ja dat zo wel leuk zijn allemaal verschillende kleurtjes
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door