Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hitam
#2957443
Huub heeft een wat professionelere droger gekocht en nu krijg ik zijn Excalibur. Na hem eerst drie keer grondig schoon te hebben gemaakt stinkt hij niet meer zo naar vlees en kan ik een en ander voor mezelf gaan drogen. Wat drogen jullie voor jezelf?
Ik heb er nu gewoon banaan en appel in zitten.
Recepten voor lekkere crackers?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2957444
Ik heb geen droger, maar Connie droogt weleens mango en dat is toch lekker!!! Als je dat nou test van de week kan ik donderdag proeven. :P
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2957466
Beef jerkey, fruit, kruiden, tomaatjes, pepers, knoflook.
Crackers heb ik nog niet gedaan (alleen in de oven omdat die bij ons toch altijd aan staat), maar is wrs ook erg lekker.  :)

Een Excalibur! Veel plezier ermee.  :)
Door Lil
#2957553
Lijnzaad crackers. Ook lekker met wat kaas en/of Italiaanse kruiden. Ananas drogen is ook lekker. Aardbeien ook.
Door keetje
#2957936
Ik lees mee, wel een droger maar niet veel ideeën.  :D  (Behalve de hondendingen dan.)
Door monster
#2957944
Kun je hondenspullen drogen en ook fruit, zonder gevaar voor salmonella of zo?
Ik heb al vaker gekeken, maar ikdurf het er niet allemaal in te doen.
Door sella
#2958001
Op facebook is een groep van betty sikkema, waar je de meest lekkere groente en fruit dingen langs ziet komen uit de drogert.
Door evelyn02
#2958013
monster schreef: Kun je hondenspullen drogen en ook fruit, zonder gevaar voor salmonella of zo?
Ik heb al vaker gekeken, maar ikdurf het er niet allemaal in te doen.
Even ontsmetten met alcohol of chloor. Dan weet je zeker dat het goed gaat. De bacteriën kunnen niet goed tegen indrogen, dus ik denk dat het risico sowieso erg klein is (maar voor de zekerheid kan je dus ontsmetten)
Door sella
#2958058
Ik vindt vooral die vleesgeur die erin blijft hangen ook na een paar rondes vaatwasser zo tegen staan dat ik voor den mensch een andere wil kopen :-\
Door Skyline
#2958094
Groentes, fruit, paddo's, chips, kruiden, vis, vlees, gevogelte enz

Inprincype is alles te drogen
Maar wat je uiteindelijk over houd Is dan weer een ander verhaal

Watermeloen Is te drogen maar zal niet veel van overblijven
Door keetje
#2958115
sella schreef: Op facebook is een groep van betty sikkema, waar je de meest lekkere groente en fruit dingen langs ziet komen uit de drogert.
Ben ik lid van, super leerzaam en inspirerend.  :)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2958705
Pauline! Je mango ligt te drogen!
Ik heb al overheerlijke crackers gemaakt. Gaat goed komen met de Excalibur.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door