Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ellen Els en Nina
#2956615
:( Suzi (6 jaar) nooit ziek, maar nu ben ik ongerust. Paar weken geleden ontsteking in darm gehad. Nu al paar dagen rommelende darmen, niet willen eten, wel normale ontlasting, thuis hangerig maar tijdens wandelingen gewoon rennen etc.
Vanavond wilde ze weer niet eten en toen we t niet zagen heeft ze op een kussen gekotst, donker bruin slijmerig, brei-achtig.

Hebben jullie een idee? En tips?
Door Lizzy
#2956919
Ik heb het wel eens bij een van mijn honden gehad die een virusje leek te hebben. Ik zou een Okugest geven. Wat gekookte pompoen en als je het niet vertrouwt naar de DA gaan. Heeft ze koorts?
Door Parelridder
#2957249
Ik zou temperaturen en bij koorts sowieso naar de da. Als ik het goed begrijp eet ze al dagen niet, maar heeft ze wel ontlasting. In dat geval: wat eet ze tijdens de losloopwandelingen? Dat zou haar maag van streek kunnen maken en ook kunnen verklaren wat die bruine brij is (bosgrond?)
Door Ellen Els en Nina
#2957394
Bedankt voor jullie reacties! Er zitten een paar dagen op ncamping met beperkt bereik. Suzi is weer aardig opgeknapt. Ze haf geen koorts. Inmiddels eet ze ook weer en ontlasting is normaal. Okugest zit in de koffer
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door