Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2956476
Morgen krijgen Leo en ik er drie jonge hennetjes bij, Rhode Island Red krielen :circle:

Een week of twee geleden is ons adoptie kipje (die we van de buurman gekregen hadden) helaas overleden. En nu zit Pep alleen. En dat is zielig. Dus heb ik de fokker van Pep en Kok (Kok is helaas vorig jaar overleden) gebeld, waar ik ze ruim 6 jaar geleden heb gekocht. En hij fokt nog en hij heeft jonge hennetjes zitten, die ongeschikt zijn voor de tentoonstelling. We mogen er dus met alle plezier drie komen halen, dus dat gaan we morgen avond doen!

Ik weet zeker dat Pep hier heel blij mee gaat zijn! Ze houdt zo van gezelschap. En ze peert 'm steeds naar de buurman, om daar naast zijn kippenhok te gaan zitten.

He, zo gezellig, ben lekker kuikenvoer wezen shoppen vandaag, nieuw eetbakje voor ze, Leo heeft net het nachthok gewit, ik heb een pracht-stok uit het bos mee genomen (op het dak van mijn auto gebonden, Leo was heul trots op me :biggrin2:), waar de kipjes lekker op kunnen zitten en verder mogen ze door de hele moestuin scharrelen. Ik hoop dat ze een heel lang en fijn leven bij ons krijgen! Ze zijn in ieder geval meer dan welkom!!

(stiekem heel jammer dat we geen haantje mee kunnen nemen... We denken er toch wel serieus over om volgend jaar een nestje te doen.... We mogen bij deze fokker in ieder geval wel bevruchte eieren komen halen).
#2956488
ooh wat leuk te horen dat gaat een gezellige boek worden, heerlijk dat ze lekker los in de tuin mogen lopen
snap wel dat je je daarop verheugd , ben benieuwd hoe die pep er op reageert ik denk erg leuk
maak je een foto? ben heel benieuwd hihi
ik heb een beeld voor me jij met die tak op de auto binen haha

veel plezier morgen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door