Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#2955769
Vanavond die 2 teckelreptorpuppies ook maar een gedroogd kippenpootje gegeven, echt, ze bijten overal in. Dus even lekker rustig. Alleen werd het wel zacht, dus vond ik het wel eng worden. Ze zijn 10 weken oud nu.
Gr. Ingrid
#2955803
vagebond schreef: Vanavond die 2 teckelreptorpuppies ook maar een gedroogd kippenpootje gegeven, echt, ze bijten overal in. Dus even lekker rustig. Alleen werd het wel zacht, dus vond ik het wel eng worden. Ze zijn 10 weken oud nu.
Gr. Ingrid
waarom eng, onze Thore at ze al met 6 weken samen met zijn broers en zusjes.  ;D
Door Aprilsnow
#2956224
Die twijfel heb ik ook. Wij voeren KVV omdat we nog niet zo ver zijn om een volledig BARF-menu zelf samen te stellen. Zijn wel zo nu en dan aan het oefenen met een kippennekje maar de gedroogde kippenpoten durf ik nog niet te geven. Zou eigenlijk dus wel moeten kunnen of zeg je omdat we KVV geven nog maar niet doen?
#2956300
odradaatje schreef: Die twijfel heb ik ook. Wij voeren KVV omdat we nog niet zo ver zijn om een volledig BARF-menu zelf samen te stellen. Zijn wel zo nu en dan aan het oefenen met een kippennekje maar de gedroogde kippenpoten durf ik nog niet te geven. Zou eigenlijk dus wel moeten kunnen of zeg je omdat we KVV geven nog maar niet doen?
gewoon doen, erbij blijven kijken hoe ze kauwen. De meeste honden weten wat ze ermee aan moeten. Hier werken ze alles met gemak naar binnen zelfs de pup. Konijnenoren, poten ook de onderpootjes van een lam, geit, schaap gaat goed. Vaak zijn we te angstig terwijl dat niet hoeft. 
Door Aprilsnow
#2956612
Aurora Borealis schreef: gewoon doen, erbij blijven kijken hoe ze kauwen. De meeste honden weten wat ze ermee aan moeten. Hier werken ze alles met gemak naar binnen zelfs de pup. Konijnenoren, poten ook de onderpootjes van een lam, geit, schaap gaat goed. Vaak zijn we te angstig terwijl dat niet hoeft.
Bedankt, dan gaan we het toch maar gewoon eens proberen.
Door vagebond
#2956698
Ja, maar jij hebt wel een wat groter ras zie ik. De volwassen teckels krijgen ook van alles, het is alleen nu een pup van 10 weken, dat ik denk van ow gaat dat wel goed.
#2956859
vagebond schreef: Ja, maar jij hebt wel een wat groter ras zie ik. De volwassen teckels krijgen ook van alles, het is alleen nu een pup van 10 weken, dat ik denk van ow gaat dat wel goed.
echt gewoon uitproberen, erbij blijven kun je altijd nog ingrijpen. Ik denk dat het allemaal wel meevalt  ;) instinct zit diep geworteld.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door