Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2955801
We hebben dus een nieuwe bank en nu Joep niet op de bank kan, gaat Joris er ook niet meer op. In het begin 1x maar inmiddels helemaal niet meer, weet niet wat ons overkomt.

Hij ligt eigenlijk altijd in zijn mandje, uiteraard wel als dwarsligger......

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2955816
Fido schreef: OOoooooo daar kunnen nog 4 teckels naast  :biggrin2:
En in de andere mand passen er ook wel 5.... Dan hebben we een heel elftal, vind je het erg dat ik pas?  ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2955818
hannabelgje schreef: Tssss je tilt zo'n teckel toch gewoon op de bank.
Joris kan er zelf wel op springen, mag het ook wel, maar vertik het gewoon. En Joep met zijn hernia die leggen we er af en toe op, maar dan houd ik hem angstvallig in de gaten.
Door hannabelgje
#2955826
Pauline schreef: Joris kan er zelf wel op springen, mag het ook wel, maar vertik het gewoon. En Joep met zijn hernia die leggen we er af en toe op, maar dan houd ik hem angstvallig in de gaten.
Pffff gelukkig maar, toch nog op de bank. Ik schrok er al van. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2955930
Pauline schreef: ??
Oh ohw. Echt niet dus?  ???
Ik had versterking gestuurd voor op de bank...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2955933
Kim_S schreef: Oh ohw. Echt niet dus?  ???
Ik had versterking gestuurd voor op de bank...
Oh die!!!! Ja joh die woont al sinds het begin op onze bank en op FB heb ik hem al tentoongesteld, maar daar kreeg ik niet de indruk dat iemand wist van wie hij kwam!!!

Dank je wel, ik ga even zijn foto zoeken.  :-* :-* :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2955935
Pauline schreef: Oh die!!!! Ja joh die woont al sinds het begin op onze bank en op FB heb ik hem al tentoongesteld, maar daar kreeg ik niet de indruk dat iemand wist van wie hij kwam!!!

Dank je wel, ik ga even zijn foto zoeken.  :-* :-* :-* :-* :-*
Pfieuw  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door