Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2955679
De oude tang weet inmiddels ook hoe oranje tompoucen smaken  :biggrin2:
Met de rest van de boodschappen nog in de fietsmand moest ik nog even de poort goed dicht doen
De doos met tompoucen even op mijn stoeltje buiten  neergezet , daar staan ze stevig dacht ik
Opoe liep al in de tuin , manlief was achterin de tuin bezig
Binnen een mum van tijd het had oude monster een tompouce opgevreten
En wilde net aan de volgende beginnen toen ik haar op heterdaad betrapte  :biggrin2:
Maaja als je nooit zoiets krijgt ...... geen restje vla of pudding of eens een soesje
Dan mot je als oude tang maar eens op rooftocht  ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2955688
Angelique schreef: Ze zijn gegeten, maakt niet uit door wie. KOmt goed  :biggrin2:
Martine zal blij zijn. Die heeft na de 2 dozen van gisteren vast geen zin meer in tompoucen  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2955692
Kim_S schreef: Martine zal blij zijn. Die heeft na de 2 dozen van gisteren vast geen zin meer in tompoucen  :biggrin2:
;D

Danku Ouwe Tang!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2955717
Live life to the max, en ja daar horen natuurlijk oranje tompoucen bij, hoe heb je haar dat kunnen onthouden, natuurlijk moet je dan zelf toe tasten, nom nom  ;D ;D
Door smulpaap
#2956040
Tja en dan word de gewoonte ook nog doorbroken  :biggrin2:
Er lag natuurlijk nog het nodige op de tegels ...... en ik hoor altijd de boel schoon te likken
Pakt dat mens de tuinslang en ik mot naar binnen  >:(
Door Lil
#2956217
Maar dat is ware liefde dat hondlief kijkt of het wel te c eten is. Gevaarlijke taak hoor voorproeven. Zo iets verteld Boris mij altijd erbij. Zijn motto is dat je in je leven alles geproefd moet hebben en daar is hij al meer dan 13 jaar erg ijverig mee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door