Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#2954346
Wat is Tsjechië toch mooi! We zijn in Boheems Zwitserland en in het Boheems Paradijs geweest. Ilan was ook mee en heeft het super gedaan. Op sommige dagen was het iets te veel voor hem en had hij even een massage nodig om 's avonds rustig in slaap te komen, maar hij heeft dan ook grote klimwandelingen meegelopen alsof het niks was.
Voor het eerst in een bus in Dresden en hij ging zelfs liggen. In een kloof mee in een bootje was ook geen probleem. Volgens het bordje daar moest een hond gemuilkorfd zijn, maar de schipper vond het prima toen we met Ilan zo de boot in stapten.
Al met al een erg mooie vakantie met op de valreep nog echt lekker weer zodat we nog twee dagen hebben geluierd.
Even van het uitzicht genieten:
Afbeelding

Met dit soort paden was ik blij dat ik Ilan zijn speurtuig had meegebracht en ik hem zo goed kon ondersteunen:
Afbeelding

Afbeelding

Een (dode) slang gevonden!
Afbeelding

En maar wandelen, te jammer om dit niet te zien:
Afbeelding
Afbeelding

Even poseren:
Afbeelding

En als hond hoef je toch niet mee in te pakken, dus kun je blijven relaxen, het is tenslotte vakantie:
Afbeelding

En 's nachts onder de slaapzak tegen de kou:
Afbeelding
En hij bleef de meeste nachten gewoon op zijn eigen kussen naast me liggen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door