Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2953193
Ik zat er onder met een handdoekje en dat hielp  :biggrin2:

Lijkt wel alsof het alleen is tijdens het rijden... dus daar moeten we nog maar eens een studie op los laten. Ben wel blij dat t ff geregend heeft zeg, was nodig!
#2953208
Ik ben juist toen met haku naar het park gegaan, hij met jas en ik zonder  :biggrin2:

Normaal kan ik daar niet lopen door dat het een losloop gebied is en er altijd heel veel honden lopen, maar met regen gaat niemand wandelen behalve ik  :crazy2:
Heerlijke rustig dus  8)

Haku vond het wel verschrikkelijke dierenmishandeling hoor, had een stom jasje aan en werd ook nog nat en vies  >:(  ( stiekem was het wel leuk hoor  ;), we hebben beestjes gekeken bij een lege kinderboerderij  :biggrin2: )
#2953224
eelke schreef: Ik zat er onder met een handdoekje en dat hielp  :biggrin2:

Lijkt wel alsof het alleen is tijdens het rijden... dus daar moeten we nog maar eens een studie op los laten. Ben wel blij dat t ff geregend heeft zeg, was nodig!
Dat hadden wij vroeger met een Mazda 323, vanaf een jaar of 6.
Meermalen deur en deurrubbers er uit gehaald (lekte bij de bestuurder voorstoel en alleen onder het rijden op de snelweg) in de garage, maar het was niet te vinden. We hadden hem als nieuwe auto gekregen en er was niets mee gebeurt, heel vreemd. Uiteindelijk maar ingeruild en het was zo'n fijne auto  >:(
#2953263
Borke schreef: Dat hadden wij vroeger met een Mazda 323, vanaf een jaar of 6.
Meermalen deur en deurrubbers er uit gehaald (lekte bij de bestuurder voorstoel en alleen onder het rijden op de snelweg) in de garage, maar het was niet te vinden. We hadden hem als nieuwe auto gekregen en er was niets mee gebeurt, heel vreemd. Uiteindelijk maar ingeruild en het was zo'n fijne auto  >:(
Lekt net boven het raam ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door