Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2953077
Wie weet er goede en fijne osteopaten in deze omgeving?
Ja ik kan natuurlijk verder rijden maar liever niet aangezien het zomer is en auto-newfoundlander-stress.
Laatst gewijzigd door Kaio op za 05 jul 2014, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
#2953274
Hope schreef: Carla van Nunen uit Oirschot is erg goed!
Of is dat te ver?
Is Carla tegenwoordig ook osteopaat? Gaaf! Ik heb 11 jaar geleden stage gelopen bij haar op de stoeterij (nu voel ik me oud haha) en toen was ze wel al fysiotherapeut.

Carla is in ieder geval super met dieren! Zeker een aanrader!
Gebruikersavatar
Door Hope
#2953287
Kaela schreef: Is Carla tegenwoordig ook osteopaat? Gaaf! Ik heb 11 jaar geleden stage gelopen bij haar op de stoeterij (nu voel ik me oud haha) en toen was ze wel al fysiotherapeut.

Carla is in ieder geval super met dieren! Zeker een aanrader!
Ja, ze is osteopaat, ICREO opgeleid.
En ze is inderdaad echt super met dieren.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2954336
Ik vind super met dieren ook een belangrijk criterium. Mijn honden moeten eerst respect hebben voor iemand willen ze meewerken.
Ik had ook een naam doorgekregen van iemand in belgie, Katrien Dedecker, kent iemand haar?
Die is wel net iets verder dan oirschot. De eerste hond heeft niet zo'n probleem met autorijden maar ik wou evt ook Maci met huidproblemen en mentale blokades ook een keer kijken wat dat voor hem zou kunnen betekenen, een van zijn mentale blokkade is dus de auto....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2954355
Misschien, maar moeten ze ook meestal nog in de buurt zijn. Maar in eerste instantie voor Fozz, die gaat wel mee in de auto.
Maci soms wel soms niet, kunt het wel vergelijken met steigeren van een paard dan  ;D Nouja serieus wel ja.  :biggrin2: Maar zo heeft hij meer van die geintjes, daarnaast nog huidproblemen en stress. Vroeg me af of een osteopaat daarmee ook iets kan.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2954399
Kaio schreef: Misschien, maar moeten ze ook meestal nog in de buurt zijn. Maar in eerste instantie voor Fozz, die gaat wel mee in de auto.
Maci soms wel soms niet, kunt het wel vergelijken met steigeren van een paard dan  ;D Nouja serieus wel ja.  :biggrin2: Maar zo heeft hij meer van die geintjes, daarnaast nog huidproblemen en stress. Vroeg me af of een osteopaat daarmee ook iets kan.
De buurvrouw van de pensionstal waar ik stond had een hondje met mega stress. Kon niet alleen thuisblijven, blafte de hele buurt dan bij elkaar of vrat de kozijnen op. At slecht omdat hij veel te gespannen was en zat (stress?) slecht in zijn haar. Na twee behandelingen van de osteopaat was het een andere hond. Bizar, maar waar.
Ik zou Carla eens bellen. Ze doet ook paarden en rijdt daarom vast ook naar klanten toe. Wie weet komt ze eens in de buurt!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door