Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#2952617
Wat een volstrekte, volslagen, krankzinnige idioot  :-X

Ik vrees dat dit arme hondje niet lang blijft leven daar.  :'(
Arm ding... Ah gos... En hij snapt er natuurlijk helemaal niks van.  :'(
Gebruikersavatar
Door Sher
#2952622
Fenixjuh schreef: Arm ding.. en dat allemaal om een beetje pis? Is het wel Spaans? Vond het Duits klinken. .
Heel eerlijk... ik durf niet meer te kijken, maar ik zag fc barcelona op die site staan.  :-[
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2952627
Ik kijk ook niet, als ik het commentaar zo lees is het iets waar ik waarschijnlijk nog wel even last van heb :-\
Gebruikersavatar
Door Arkay
#2952628
het is een duits filpmje , als je comments op vertalen zet zie je dat de mensen deze man niet acht vriendelijk zullen behandelen mochten ze hem tegen komen
Gebruikersavatar
Door Hope
#2952630
Joaquin schreef: Ik kijk ook niet, als ik het commentaar zo lees is het iets waar ik waarschijnlijk nog wel even last van heb :-\
Helaas zijn er nog ergere dingen.

Edit: tekst verwijderd.
Laatst gewijzigd door Hope op za 05 jul 2014, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sher
#2952632
Nu zie ik het, ik heb heel snel naar de commentaren gescrold. Het gaat om een Duitse man en de pagina is Spaans. Volgens mij willen ze dat die man aangepakt wordt.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2952634
Hope schreef: Helaas zijn er nog ergere dingen.
Korte samenvatting: man heeft hond bij nekvel in de lucht en geeft hem een pak slaag tegen zijn kop omdat er 3 ml plas op de grond ligt. Na het pak slaag gooit hij het arme dier op de grond.
Ik keek niet omdat ik het juist niet wilde weten.. trek dit soort dingen erg slecht
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2952683
Fucking psychopaat!! Als ik die is tegen kom leeft hij niet lang... Of wel om gemarteld te worden
Jeeetje wat bestaan er enge mensen met flinke hersen beschadiging!
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2952688
Jammer dat de persoon niet voor me staat, dan had ik wel een cadeautje voor hem gehad. Vuile schoft  >:( >:( >:(
Door Martine-Tom
#2952693
Joaquin schreef: Ik keek niet omdat ik het juist niet wilde weten.. trek dit soort dingen erg slecht
+1

Heb onlangs op FB ook weer opruiming gehouden onder "vrienden" die dit soort ongein delen. Ik snap er echt het nut niet van, behalve dan mensen over de kling jagen. Wat moet je ermee dat er ergens in duitsland iemand een hond mishandeld?
Ja beelden op je netvlies krijgen die er niet meer vanaf gaan.
Ieder zijn meug blijkbaar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door