Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2951586
Ja, de vakantie staat weer voor de deur.. Vandaag laatste studie voor school beoordeeld/gelezen, dus binnenkort hopelijk weer voor de lol lezen...  ::)

Ik heb vorige keer genoten van het boek van John Bradshaw, dit is de hond. Boek van 'elke hond kan speuren' heb ik ook, net als een boek over doggy-dance trucjes. Ik zoek een leuke combinatie over training/gedrag en leuke oefeningen om thuis/op vakantie te doen. Wel een beetje luchtig houden (hoewel ik mijn boek van John Bradshaw heb uitgeleend aan een vriendinnetje die het erg zwaar vind en al 2 maanden op de eerste 10 pagina's zit..), dus brand maar los met ideeën!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2951859
qua honden leesboeken vind ik de boeken van Marcel Nijland erg fijn. Hondse hoogstandjes en over groeistuipen en mijlpalen lezen goed en makkelijk weg.
Paul de Vos schrijft ook leuk: Wat een jachthond moet weten, Apporteren en Emoties bij honden.

Voor de lol lezen: de nieuwe S. King: Mr. Mercedes of Esther verhoefs de kraamhulp.  :) Er is meer dan genoeg :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2951917
Ene S. King. Period. Heb hier nog wel voor een jaartje leesplezier boeken staan en de rest heeft mijn zus wel :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door