Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#2951717
Even vooropgesteld dat er medische niks aan de hand is ook niet met gebit
Maar mijn Sint is vreselijk aan het pruimen weer dus
Denk puber gedrag, haal het al weg na 2 min of als ze gelijk weg loopt meteen
Maar mijn vraag is is er iets op natuurlijke basis liefst druppels dat de eetlust wat kan opwekken?
Maak mij best zorgen ze is nog geen 2 jaar dus nog in de groei
Lekkers krijgt ze niet tussen door en heb al gehalveerd ipv 1 kilo nu dus de helft maar dat is toch veel te weinig? Dag vaste interreseerd haar ook niet ja dan gaat het de volgende dag iets beter maar jacdat kan je ook niet blijven doen
Dus hopelijk heeft iemand advies
Door Lizzy
#2951742
Jacob Hooy heeft tegenwoordig zakjes met eetlustopwekkende kruiden. Misschien is dat wat?
Is ze ook mager?
Door Lizzy
#2951769
Volgens mij verkoopt de Tuinen tegenwoordig alles van Jacob Hooy. En anders zou je een Internet shop moeten proberen....
Gebruikersavatar
Door Ace
#2951833
Ook een puber in huis die voor de eerste keer een "geen-eetlust-momentje" had  :) ik heb hem telkens 10 minuten de tijd gegeven om te eten en als hij niet at, nam ik het weg. Het heeft 36 uur geduurd eer terug volwaardig at (soms at ie een helftje van zijn pot op, soms niet) en nu eet ie terug perfect  :) ben blij dat ik niet opgegeven heb.. Want ze weten dit snel en gaan ermee rammelen  :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2951857
Daantje schreef: Moet ze binnenkort loops worden ?
Dan kunnen ze ook zo kieskeurig mutsen met eten.
ja dat wel
Gebruikersavatar
Door kiara
#2951862
Lizzy schreef: Volgens mij verkoopt de Tuinen tegenwoordig alles van Jacob Hooy. En anders zou je een Internet shop moeten proberen....
kom er net vandaan,zie nu jou berichtje,nou morgen maar ga nu niet weer terug maar dank je wel
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2951872
kiara schreef: ja dat wel
De Sintjes dames die ik had mutsten allemaal met hun vlees rond de loopsheid .Zo kieskeurig ,pffft.
Zodra ze gingen miepen wist ik dat ze loops gingen worden .Tussen de loopsheden door was er niks aan de hand.
De meesten waren ook onregelmatig loops .
Door inni
#2952217
Stuur een mail naar Jacob Hooy met je adres en zij kunnen zeggen waar ze laten leveren. Berre had de probiotica van J/H omdat die los is en ik kon het na de eerste bestelling bij he, bestellen en afhalen in een reformzaak hier in de buurt.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2952268
Okee bedankt
Ga zo toch nog even naar het centrum bij de tuinen vragen en er zit er nog 1 rozemarijn en als die het niet hebben ga ik wel op de site kijken
Dank je voor de tip
Gebruikersavatar
Door kiara
#2952716
Lizzy schreef: Volgens mij verkoopt de Tuinen tegenwoordig alles van Jacob Hooy. En anders zou je een Internet shop moeten proberen....
Lizzy
Ik heb het maar bestelt op internet want de tuinen had het niet op voorraad
Ben ook nog bij rozemarijn geweest ook niet
Ik heb eerst maar de 250 gram bestelt anders werd het gelijk een kilo
Maar er staat dat je er thee van moet maken
Weet jij of het ook anders kan?
Moest uiteraard met gekookt water maar kan je er bv ook een papje van maken en dat door iets lekkers heen? En weet jij dosering en hoevaak per dag?

Ze is trouwens ook behoorlijk aan het puberen zit mij aan te kijken en peert hem dan de andere kant op, ze komt wel gelijk weer terug maar dit is puur puber gedrag

Alvast bedankt
Door Lizzy
#2952987
kiara schreef: Lizzy
Ik heb het maar bestelt op internet want de tuinen had het niet op voorraad
Ben ook nog bij rozemarijn geweest ook niet
Ik heb eerst maar de 250 gram bestelt anders werd het gelijk een kilo
Maar er staat dat je er thee van moet maken
Weet jij of het ook anders kan?
Moest uiteraard met gekookt water maar kan je er bv ook een papje van maken en dat door iets lekkers heen? En weet jij dosering en hoevaak per dag?

Ze is trouwens ook behoorlijk aan het puberen zit mij aan te kijken en peert hem dan de andere kant op, ze komt wel gelijk weer terug maar dit is puur puber gedrag

Alvast bedankt
Ik zou er sterke thee van maken een door het eten gooien. En dan de helft van de mensendosering gebruiken.
Ik vermoed zomaar dat haar pubergedrag van grote invloed is op haar eetgedrag :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2953202
Okee ja denk het ook hoor puber gedrag en loops worden
Kreeg alleen net mailtje waar ik het had bestelt dat het uitverkocht is ze nemen maandag contact met mij op
Verdorie dacht het juist binnen te krijgen was ook eerst gezegd
Dank je lizzy
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door