Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2950144
[quote="Anne in Duitsland"]
Leuke foto's! Ik wil ook katten die niet miepen met hun barf! :crying:


Een kuiken ipv een ei is inderdaad een goed idee. En better than television! :naughty: :biggrin2:
[/quote]

Kwestie van opvoeden en niet elk uur naar de koelkast lopen :biggrin2:


OT: Mooie foto's hoor, als je de bakjes aan de buitenkant van je kleedje zet en ze bij het eten consequent terugzet op het kleed, is de kans zeer aanwezig dat ze er netjes op gaan eten, ipv er net naast.
Laatst gewijzigd door EliScooby op ma 30 jun 2014, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2950545
Wat heerlijk. Zitten die even te genieten.  :smitten:

[quote="Anne in Duitsland"]
Leuke foto's! Ik wil ook katten die niet miepen met hun barf! :crying:

Een kuiken ipv een ei is inderdaad een goed idee. En better than television! :naughty: :biggrin2:
[/quote]
+1
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2950818
[quote="Nathalie van H"]
Super, zeg. Ik heb het opgegeven om mijn 2 katten over te zetten. Ze willen niets anders dan brok :(
[/quote]
Is er iets van vlees dat ze wel lusten? Zo heb ik Scooby ook over gekregen. Hij lustte alleen kipfilet en dan nog een klein beetje. Die heb ik 3 weken kipfilet gegeven en toen was hij ineens om en eet nu alles.
Gebruikersavatar
Door Chuiduma
#2951668
Ik wil ze wel ooit prooidieren geven, maar daar moet ik mezelf nog even toe overhalen  :biggrin2:
Zij zijn niet de enige die nieuw zijn met Barf, vond het al heel wat dat ik dit weekend een kwartelkarkas door midden aan het hakken was.  ;)
Maar dat komt wel!
Ze krijgen nu ook inderdaad elk een eigen kleedje, dan blijft het nog iets netter :)
Nog een paar foto's toen ze voor het eerst vis kregen. Deze had ik bij de AH gehaald om te kijken of ze uberhaupt wel vis aten.. nu krijgen ze met alles erop en eraan!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door