Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathy
#2951575
Wie heeft er ervaring met Chia Zaad ? wil het zelf voor mijn darmen gaan proberen .
Door Fido
#2951583
Ik zie de relatie met de darmen niet. Tenzij je aan de dunne bent en chiazaad wat zou in kunnen dikken  :D
Door Cathy
#2951584
Fido schreef: Ik zie de relatie met de darmen niet. Tenzij je aan de dunne bent en chiazaad wat zou in kunnen dikken  :D
Juist het tegenovergestelde  >:( >:(, ben meestal aan het knikkeren  :P
Door Fido
#2951587
Cathy schreef: Juist het tegenovergestelde  >:( >:(, ben meestal aan het knikkeren  :P
Nah dan kan je beter magnesium gaan slikken. Je begint met 3-4 tabletten en neem elke dag één extra in totdat je dunne ontlasting krijgt. Dan neem je de volgende dag één minder in.
Door Cathy
#2951592
Fido schreef: Nah dan kan je beter magnesium gaan slikken. Je begint met 3-4 tabletten en neem elke dag één extra in totdat je dunne ontlasting krijgt. Dan neem je de volgende dag één minder in.
Net vandaag gekocht  :D , ben heel benieuwd of het helpt , heb echt al van alles geprobeerd .
Door Lizzy
#2951608
Chiazaad helpt wel hoor, bij het verbeteren van de ontlasting, ook bij constipatie. Ik neem het daar niet voor maar verder zweer ik erbij.
Door Cathy
#2951609
K&D schreef: Elke ochtend beginnen met 2 versgeperste sinaasappels?
Dat werkt bij mij niet  >:( heb warm water met wat zout geprobeerd , warm water met citroen , maar ik blijf knikkeren  :D
Door Cathy
#2951611
Lizzy schreef: Chiazaad helpt wel hoor, bij het verbeteren van de ontlasting, ook bij constipatie. Ik neem het daar niet voor maar verder zweer ik erbij.
Hoe eet jij het Lizzy ? en waar smaakt het na ?
Door K&D
#2951619
Ik neem het 's ochtends soms als ontbijt. Yoghurt, met een schepje chia, schepje hennepzaad (voor't humeur... :biggrin2: ) en wat eigengemaakte bramenjam. Heerlijk, en genoeg voor een paar uur.
Door Lizzy
#2951621
Cathy schreef: Hoe eet jij het Lizzy ? en waar smaakt het na ?
Ik gooi het 's morgens door mijn fruit smoothie. En het smaakt nergens naar :biggrin2:. Maar dat vind ik juist prettig. Ik vind lijnzaad goor bijv.
Door Cathy
#2951631
boskat schreef: En Lijnzaad dan? Dat hielp mij wel

Nee help ook niet  >:( ben echt een hopeloos geval  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door