Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2942313
Mijn chihuahua heeft altijd KVV gegeten maar weigert nu continu. Ik heb al verschillende merken geprobeerd: energique, carnibest, bandit en nu farmfood fresh.
Eerst dat ik dat hij 'verwend' was, maar nu na drie dagen amper eten wordt het wel vervelend.
Ik kan het eten ook elke keer weggooien. Wanneer hij dan toch maar een klein beetje eet lijkt hij bijna te kokhalzen. Zelf wil ik hem liever geen brokken voeren, maar ondertussen laat hij me weinig andere mogelijkheden.
Ik heb het ook al geprobeerd met de gekookt water eroverheen, ook geen succes. Heeft iemand van jullie nog tips?
#2942316
Eet hij helemaal niks? Is ie wel lekker (als in gezond)? Als hij ook niks anders eet, dan zou ik naar de dierenarts gaan.

Lust hij ook geen barf? Lust hij ook geen zelf samengesteld eten als je alles kookt?

Als hij dat allemaal niet lust, zou je ook voor bijv dit kunnen kiezen, dat lijkt me beter dan Farmfood brokken en met een hondje die zo weinig eet is dat budgettair te zien vaak ook wel te doen: http://www.eko-pets.nl/c-1903118/ziwipe ... vrij-hond/.
#2944876
Dat klinkt niet echt als "eten" dus ik zou ook even langs de dierenarts. En als je hond gezond is dan wat andere merken en smaken proberen. Hier gaan carnivoer paard en kip er goed in. Of desnoods de rodi rund met hart of rund met pens om aan het eten te krijgen.
#2944957
Klinkt toch als een hond die aan het afdwingen is om te eten wat hij wil. Geen tussendoortjes meer geven, enkel water neerzetten. Bak met kvv neerzetten, niet eten= binnen 5 minuten bak weghalen. Het is moeilijk, maar mijn reu presteerde het ooit om dit spelltje 7 lange dagen vol te houden, vreselijk vond ik het, maar uiteindelijk ging ie weer (met smaak) eten.
Hier gaat darf eko er goed in net als carnibest en all animal.
#2945443
hier ook zo'n klein verwend nest "deels eigen schuld" ::) laat rustig der eten staan om dan te gaan bietsen bij zus berner,krijgt ze nog voor elkaar ook,maakt niet uit hoor wat het is soms hetzelfde als wat ze zelf krijgt,maar ja ander mans gras is altijd groener  :biggrin2: Ze denkt steeds ik krijg toch wel wat en vaak lukt het ook,dus ik denk gewoon verwend dus ;)
#2950679
[quote="De Voerbak"]
ik verkoop het. zit te overwegen om meer merken kvv te verkopen
[/quote]

Dat is ons ondertussen duidelijk geworden. Het is echter niet toegestaan hier om over het board heen reclame te maken voor je verkoopactiviteiten. Je andere topic is dan ook verwijderd. Lees eerst de regels van het forum voordat je gaat posten.
#2950691
Ace zit ook in zo'n periode. Proberen afdwingen wat ie wil eten, en de rest laat ie staan. Ik ben er niet in meegegaan, hij heeft toch een hele week "slecht" gegeten en 2 dagen ongeveer bijna niets. Maar deze morgen at ie weer met smaak zijn hele bak leeg.. Als je zeker bent dat het niks medisch is zou ik niet zomaar toegeven en wisselen van voer. Dat zijn ze nl. snel gewoon dat jij je in bochten wringt om hun te doen eten..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door