Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2950204
Heel lang philips gehad (14 jaar) en daarna eentje van de aldi. Die begint me aardig de keel uit te hangen. De borstel schiet steeds terug tijdens het zuigen en het bochtje na de mond zit steeds verstopt en kan ook niet los.
Nu wil ik kijken voor een andere. Ik heb overal tegels liggen en een lederen bank. Ik heb veel haren van de katten en de Zoë en zand binnen liggen. Het zijn allemaal korte haren. Wat is dan handig? Waarom vind je jouw stofzuiger fijn of niet fijn?
Door K&D
#2950232
De een spuugt erop maar ik vind nog steeds de Dyson fijn met gladde vloeren en veel haren. Scheelt goud geld met zakken.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#2950236
Wij hebben net onze tweede Sebo x4 gekocht. Best duur in aanschaf maar de 1e heeft 12 jaar in huis gezogen, en is nu verbannen naar de garage om daar nog te dienen. Per jaar dus niet duur.
Het is een stofzuiger die voor zwaar gebruik geschikt is. Daarnaast heeft jij een afwijkende vorm, je kan praktisch rechtop blijven staan tijdens het zuigen. Het lukt me helaas niet om een plaatje te plakken.
Gebruikersavatar
Door cath
#2950249
Ik vind dyson super!
Enige minpunt is, maakt veel lawaai! En misschien de prijs, maar soms zijn er wel promo's
Zuigt enorm goed! Geen zakken meer, geen geurtjes die er langs de andere kant uitkomen!
Als je per ongeluk iets opzuigt, kan je het zien zitten,  en het er uit nemen!
Bij sommige modellen hepafilter voor allergieën!  Tapijtzuiger enz..
Door hannabelgje
#2950282
Ik zie door de stofzuigers de haren en het zand niet meer. Ik weet alleen dat ik gek word van het exemplaar wat ik nu heb. De miele cat dog is niks voor mij omdat ik een tegelvloer heb. Mijn vloerkleed heb ik de deur uitgedaan en vervangen door een groot vetbed wat gewoon de wasmachine in gaat.
Door hannabelgje
#2950307
kira schreef: Sinds we Harry hebben ben ik dol op zuigen. Geen herrie geen geur geen zand geen haar.
Mijn mama was ook erg enthousiast over jullie harry.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door