Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#2949321
Heb een slimme tel. gekocht en een  sim only abbo afgesloten, echter zonder internet bundel.
In huis kan ik  mijn wifi gebruiken,  vandaar die keuze. IN gebruik via de foon komt nu dus apart op mijn  abonnements kosten. Via de site kan ik wel  het IN gebruik  voor mijn nummer blokkeren.
Als ik via de site  van de provider,  IN blokkeer, kan ik dan wel via de WIFI  een internet verbinding krijgen?
Laatst gewijzigd door nova op zo 29 jun 2014, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2949347
ja ...
als je de foon aan zet ff met je vinger bladeren ( van boven naar beneden vegen )
dan kom je bij de instellingen , daar kun je dan de wifi aantikken
meestal vraagt ie de eerste keer naar je internetgegevens en sleutelwoord die je dan maar 1 keer hoeft in te voeren...
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2949650
Hou er alleen wel rekening mee dat supermarkten je wifi gebruiken om te bepalen hoe je door de supermarkt, maar ook zoveel mogelijk over je te weten te komen en te beinvloeden.

If a product is free, you are the product. Je kunt met pry-fi trouwens wel "terugpesten".

Staat in de playstore.
Laatst gewijzigd door EliScooby op zo 29 jun 2014, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mowgli
#2949659
Mini's 3-tal schreef: Hou er alleen wel rekening mee dat supermarkten je wifi gebruiken om te bepalen hoe je door de supermarkt, maar ook zoveel mogelijk over je te weten te komen en te beinvloeden.
Even Off-topic: ik kan via open VPN en een VPN app op mijn gsm op een vreemd WiFi netwerk mezelf inloggen op onze router thuis en dan via onze internetverbinding thuis surfen. Hierdoor zou de AH bij mij niet veel wijzer worden.
Als ik dus in de stad bij Mc Donalds de gratis WiFi gebruik, ga ik dus altijd via open VPN op onze router :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2949662
Mini's 3-tal schreef: Hou er alleen wel rekening mee dat supermarkten je wifi gebruiken om te bepalen hoe je door de supermarkt, maar ook zoveel mogelijk over je te weten te komen en te beinvloeden.

If a product is free, you are the product. Je kunt met pry-fi trouwens wel "terugpesten".

Staat in de playstore.
It's so simple  :biggrin2:
Door K&D
#2949678
Klopt. Tracking is dan easy.
Maar je wordt overal toch wel gevolgd. Je bonuskaart, kortingspassen, aanmeldgegevens, alles wordt in kaart gebracht. Je wilt niet weten hoeveel statistieken er op alle gegevens losgelaten worden...
Wil je niet actief gevolgd worden, dan de wifi (en bluetooth) uitzetten en selectief weer aanzetten.  ;)

* aanvullend: ook als je niet actief met een wifi netwerk verbonden bent (zoals bij de Appie) wordt je gevolgd. Je telefoon zend continue een signaal uit dat gevolgd kan worden.
Laatst gewijzigd door K&D op zo 29 jun 2014, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door