Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Oso-Bayou
#2948929
Als ik die foto's zie moet ik zeggen: 'knap hoor" om zonder zo'n wolletje naar huis te gaan. ;)                                                                                                     
Door hannabelgje
#2949038
Scheelt ook dat het niet echt mijn ras is. Zet mij in een cattery met britten of oosters kortharen en ik heb vier katten thuis vrees ik.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2949339
kayla schreef: Mooie poezen, vooral die witte  :smitten:
die witte heeft een hele mooie naam "laura" ...
vernoemd naar een heel aardig persoon  :)
Door boskat
#2949340
Klant van mij heeft een nestje Noortjes,en er is eentje bij een lichtrood katertje,als ik bij haar ga kijken ben ik verkocht ,doet me aan Skogherre denken ,die we vorig jaar november in moesten laten slapen op 11 jarige leeftijd,het was mijn lieveling.
Maar er lopen hier nog 6 katten rond en een gekke dalmaat,dus nee moet niet ,ik kom niet kijken heb ik gezegd tegen haar,maar zat afgelopen week met tranen in mijn ogen naar dat kitten te kijken,hij heeft iets ,net als Herre dat had,bbrrr moeilijk :-[
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2949341
ik vind het altijd leuk om dr naar toe te gaan en ze met allerlij gedroogde dingetjes te verrassen ..maar ben ook blij weer terug te gaan naar mijn eigen dames ( die dan stukke minder haren achter laten ;) )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door