Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
#2948505
Sinds afgelopen zondag hebben we een logeehond in huis.
Ze komt vaker logeren en nu is ze er voor een weekje. Zondag gaat ze weer naar huis.

Mijn ouders hebben sinds een paar weken een kitten. In de zomer willen ze een paar weken op vakantie naar hun huisje.
Kitten komt dan naar ons  :biggrin2:
Hij zou eerst eerder komen omdat mijn moeder er doorheen zat maar gelukkig nemen ze mijn adviezen ter harten en gaat het een heel stuk beter.

Overburen gaan met vakantie en wij verzorgen de katten daar.

Mmmh misschien toch maar geld voor gaan vragen hahaha.
Af en toe is het net een zoete inval met dieren maar wel heerlijk dat het allemaal kan. En als de logeetjes weg zijn ben ik altijd nog blijer met die 2 doerrakken van ons hahaha.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2948577
Hebben wij ook elk jaar. Ik mag overal op passen, zolang het maar niet blijft. In mijn topjaar heb ik op 2 paarden, 2 katten, 3 kippen, 2 roofvogels, 2 konijnen en 1 hond gepast. Aan het eind van de vakantieperiode is het dan ook wel leuk geweest, maar ik verheug me nu ook weer op de aanstaande loge's!
Door renate1985
#2948684
Wel gezellig al die diertjes.
Zijn jullie op een gegeven moment ook weer blij dat de dieren weer weg zijn?
Ik vind het wel leuk en gezellig maar ben altijd blij wanneer we weer met zijn 4en zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door