Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#2948764
Deze had ik voorheen ook. Ik hoop dat ze bij jou beter werken als hier. Ondingen vond ik het.

Uiteindelijk heb ik ze nog een tijd gehad met kippengaas aan de binnenkant. Groenten voeren is misschien leuk, maar hooi voeren werd echt een drama. Het viel er gewoon uit, ze plasten erop, het werd een natte bende en ze kregen sore-hocks. En vrijwel al het hooi belandde in de prullenbak.
#2948766
Hooi gaat hier gewoon op de onderste verdieping op de grond.  Het is nu bedoeld voor groen zodat ze wat langer bezig zijn en minder tijd hebben om te gillen. En dan blijft hopelijk de fleece wat schoner.
Door kakocavi
#2949029
Caviaatjes :) Ik gebruik zelf van die tralieballen om hooi in te doen. Die hang ik met een ketting aan de bovenkant van de kooi en dan hangen ze net boven de grond. Ze zijn er wat langer mee bezig en het geeft minder rotzooi. Groente krijgen ze gewoon los, twee keer per dag en flink veel. Soms snij ik het in kleine stukjes en strooi ik het door de hele kooi, dat houdt ze altijd wel een beetje bezig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door