Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door mariette
#2948170
Met alle aanwezige konijnenkennis hier maar even de vraag; wie kent een, voor twee gecastreerde mannen een goede konijnenopvang? Twee meisjes bleken twee heren te zijn en toen de hormonen op gingen spelen, werd er gevochten. Ook na castratie geen ander gedrag helaas. Ik kan de heren zelf niet nemen vanwege Tos en Olijfje ( teckels!) Ze hebben vanaf geboorte samen gezeten maar vanwege gedrag nu gescheiden. Minst dominante konijn werd dominant. Graag jullie tips!
Gebruikersavatar
Door janninneee
#2948198
hmm ik heb heel wat konijnenopvangen op facebook en de meeste zitten vol of hebben een wachtlijst. mijn 2 konijnen komen ook uit een opvang,
ik weet niet waar jullie.zitten maar zoek even naar een konijnenopvang in de buurt?

misschien kan een heer ook geruild worden voor een dame?
Door mariette
#2948266
regio Den Haag maar bereid om te rijden voor een goed adres. Optie heer voor dame wisselen zou eventueel kunnen maar mijn dochter is wel ontzettend benauwd dat het toch niet goed gaat.
Gebruikersavatar
Door Sher
#2948269
mariette schreef: regio Den Haag maar bereid om te rijden voor een goed adres. Optie heer voor dame wisselen zou eventueel kunnen maar mijn dochter is wel ontzettend benauwd dat het toch niet goed gaat.
Hoeft ze niet zo bang voor te zijn. Twee mannetjes gaat maar heel zelden goed, een dame en man samen juist wel heel vaak.
Gebruikersavatar
Door janninneee
#2948287
idd mannetje en dame gaat vrijwel altijd goed 2 heren vrijwel nooit. 2 dames ook niet altijd. ik had er 2 die vochten... nu heb ik 2 zusjes en dat gaat prima :)
Gebruikersavatar
Door Hope
#2948350
Hier nog nooit problemen gehad met de combinatie man/vrouw.
Gewoon de opvang iets laten uitzoeken wat er bij past, dan komt het wel goed!

Vorig jaar ben ik met Joep naar de opvang geweest toen zijn maatje overleed. Na een half uur stond ik buiten met een leuke dame, 's avonds lagen de twee al samen te slapen en ze hebben nog nooit een dag ruzie gehad.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2948367
hier wel hoor!
3 meiden bij mn ventje... werd dus 3 x bijna vermoord door die wijven!
vreselijk gewoon...
heb er en jong konijntje bij gezet en geen last gehad..
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 27 jun 2014, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2948375
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

meer dood dan levend....na 3 meiden


en nu happy met zn big mama!
Afbeelding


dus niet enkel succes verhalen.... en we hadden hem daar gelaten om kennis te maken met de meiden...
daar ging t prima.... na 1 dag thuis ook...daarna werd ie bijna opgevreten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door