Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2948126
Vandaag en morgen sta ik op de Brouwersdam bij Concert at sea, lange dagen dus Tom moest uit logeren, normaal gaat ie naar mijn moeder, maar die zit nu met mijn terminale oma....en buiten dat is, hoe goed ze ht ook bedoeld, het niet echt een adres waar Tom zich helemaal 100% happy voelt, dus dit keer had ik voor het eerst een vriendin gevraagd om op te passen.
Tom kent haar wel maar niet van wekelijkse bezoekjes, evenals haar honden 1 ervan heeft hier wel eens geslapen en de rest kent ie van korte kennismakingen. Maar ik vertrouw haar volledig, en haar honden ook dus dit durfde ik wel aan.
Tom is heel erg plakkie bij mij en alles wat ik zie is als ik hem wegbreng en bij me na gilt dat ie me zo mist, wat ik terug hoor is dat hij het op het oog goed doet, eet, drinkt, plast, poept, maar als ze lopen met hem is ie onrustig (lijkt mij te zoeken) in huis is ie onrustig, slaat overal op aan en slaapt nooit echt diep, ik krijg hem na 1 dagje ook altijd uitgeput thuis.

En wat ik nu terug hoor...zoooo geweldig, hij gaat gewoon goed mee in de roedel, kreeg fotos van een Tom die volledig KO op de bank ligt, gezellig tussen de andere honden in de auto zit, zijn ding doet als ze aan het lopen zijn. Echt zo ontzettend fijn!
Toen ik wegging heb ik hem ook niet horen janken, alleen zien kijken waar ik heen ging...
We zijn al tijden aan het trainen op weggaan en alleen blijven, maar langzaam opbouwen lijkt niet zo heel goed te werken voor Tom, dus in goed overleg besloten dat we hem nu als het ware gewoon in het diepe zouden gooien. Het voelde voor mij goed, als het ergens zou lukken zou het bij haar zijn...en mijn gevoel was dus juist, mijn hondenkind heeft het zoooo naar zijn zin. Die heeft 3 weken vakantie nodig om bij te komen van zijn vakantie  :biggrin2:

Dit is zo fijn en geeft ook weer goede moed om door te gaan met trainen, we zaten echt een beetje op een dood lijntje wat dat betreft dus nu dit zo goed gaat...hier gaan we gelijk op door straks als ie weer thuis is!

Ik mis mijn monster echt verschrikkelijk maar weten dat het hem zo goed gaat maakt het allemaal zoveel makkelijker!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2948134
Dat klinkt fijn! En geniet van concert at sea!! Hebben jullie allebei een beetje vakantie  :)

Oh ennuh... Grote kans dat je Tom op deze manier ook uitgeput terugkrijgt hoor  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door