Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Bamm
#2947394
Hallo :) ;D :biggrin2: ik was te laat met foto's maken want Adas was al bijna klaar met z'n bosduifkarkas,maar toch nog snel 2 foto's gemaakt.


Afbeelding



Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2947453
[quote="Bamm"]
Hallo :) ;D :biggrin2: ik was te laat met foto's maken want Adas was al bijna klaar met z'n bosduifkarkas,maar toch nog snel 2 foto's gemaakt.



[/quote]

Dat is best knap, de meeste mensen krijgen uren de tijd om foto's te maken als hun hond duifkarkas eet.  :biggrin2: Fijn om te zien dat er toch nog honden zijn die het te knagen vinden  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Bamm
#2947493
[quote="Angelique"]
Dat is best knap, de meeste mensen krijgen uren de tijd om foto's te maken als hun hond duifkarkas eet.  :biggrin2: Fijn om te zien dat er toch nog honden zijn die het te knagen vinden  :biggrin2:
[/quote]

Bedankt :)

Ik ben ook heel blij dat hij het lust want mijn andere hond vertikt het te eten,die is erg kieskeurig ;)
Zodra ik mijn bestelling binnen heb,zullen er snel nieuwe barf hap foto's van hem komen op deze topic :biggrin2:
Door smulpaap
#2947505
Zoohooo dat zien we niet vaak op de foto  :biggrin2:
Hond aan  duifkarkas
Hier zeggen ze blehhe . Duif is echt gif
Leuke foto,s
Gebruikersavatar
Door Bamm
#2947572
[quote="smulpaap"]
Zoohooo dat zien we niet vaak op de foto  :biggrin2:
Hond aan  duifkarkas
Hier zeggen ze blehhe . Duif is echt gif
Leuke foto,s
[/quote]

Bedankt.
Ik zal vandaag een betere foto maken als hij die duif opeet :biggrin2:(als ik het niet weer vergeet ::) )
Gebruikersavatar
Door Bamm
#2947913
Hier wat betere foto's van Adas die een bosduif karkas eet.

Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2948206
Inderdaad leuk om een hond te zien die het erg lekker vind zeg!
Adas weet er goed raad mee. :-*
Door smulpaap
#2948230
[quote="Bamm"]
Hier wat betere foto's van Adas die een bosduif karkas eet.

Afbeelding


Afbeelding
[/quote]

Ik zal mijn soos eens mee laten kijken  :biggrin2: :biggrin2:
Dit is het echte voorbeeld
Maar geniet maar lekker hoor Adas  :-* :D
Gebruikersavatar
Door Bamm
#2949720
[quote="smulpaap"]


Ik zal mijn soos eens mee laten kijken  :biggrin2: :biggrin2:
Dit is het echte voorbeeld
Maar geniet maar lekker hoor Adas  :-* :D
[/quote]

Ik hoop voor je dat het helpt!! :biggrin2: ;D :D
En dat Soos snapt dat je het gewoon lekker eten ;D

Mijn andere hond "Tobi" snapt niet dat Adas de duif lust,want Tobi hoeft er alleen maar aan te ruiken en loopt dan gelijk weer weg..,whahahahah...
Dus hier helpt het niet :D ;D :biggrin2:
Door smulpaap
#2952077
[quote="Bamm"]
Ik hoop voor je dat het helpt!! :biggrin2: ;D :D
En dat Soos snapt dat je het gewoon lekker eten ;D

Mijn andere hond "Tobi" snapt niet dat Adas de duif lust,want Tobi hoeft er alleen maar aan te ruiken en loopt dan gelijk weer weg..,whahahahah...
Dus hier helpt het niet :D ;D :biggrin2:
[/quote]

Nee hoor dat is een kansloze missie  :biggrin2: Ze trapten en trappen er niet in
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2958962
Leuke foto's heerlijk dattie zo smult. En hij is niet de enige die duif lust hoor. Mijn Duke eet ook duif. Maar er is maar weinig wat hij niet lekker vindt.
Gebruikersavatar
Door Bamm
#2959231
[quote="Naomi B"]
Leuke foto's heerlijk dattie zo smult. En hij is niet de enige die duif lust hoor. Mijn Duke eet ook duif. Maar er is maar weinig wat hij niet lekker vindt.
[/quote]

Bedankt!
En super dat Duke ook duif lust!
Ik heb tot nu toe Adas nog niet zien weigeren..

Van vleesbot eet hij --> hert,kalkoen,eend,kip,gans,parelhoen,duif,fazant&patrijs.

Dus het volgende op mijn lijstje staat om te proberen is kwartel lam,geit,konijn&haas.

Dus we zullen zien
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door