Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Bamm
#2947415
Hallo.

Sinds een aantal maanden ben ik de trotse eigenaar van Adas. :biggrin2:
De liefste en mooiste kruising die ik me kan wensen. Hij is op straat gevonden in Polen :).
Mij maakt het in principe dus niet uit wat voor kruising het is. Desondanks ben ik toch heel erg benieuwd wat erin zou kunnen zitten.
Hebben jullie een idee?

Ik denk zelf dat het een mix is van een Herdershond (Duitse/Mechelse) & een Pool  ;D hond(Malamute/Husky)

Ik weet dat je een test kan doen bij de dierenarts,maar het lijkt me juist leuk om dit in een topic te gooien.


Graag zie ik de reacties tegemoet..  ;)

Groetjes

Marieke


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Bamm
#2947496
Oso-Bayou schreef: Staart en gedeelte vacht zeg ik inderdaad husky/malamut , maar wie ben ik... ;)
Bedankt, :)

De vacht van Adas lijkt mij inderdaad ook van een poolhond, Super dikke ondervacht,en als we aan het wandelen zijn heeft hij z'n staart in een krulvorm net zoals de malamute/husky :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Bamm
#2947857
Ulrike schreef: Kruising herder en poolhond lijkt me ook aannemelijk. Wat een leukerd  :smitten:. Als ik Polen hoor, denk ik aan dutchy adoptions. Klopt dat?


Bedankt :)

Ja klopt,Adas komt van de stichting Dutchy Adoptions.
Komt jouw hond daar ook vandaan?
Gebruikersavatar
Door Bamm
#2947903
robbiekomvoor schreef: Herder,elandhond? :biggrin2:
Bedankt!! :)
Zweedse elandhond is erg mogelijk dat Adas daarvan een kruising is,..want hij lijkt er erg veel op. :o :)

Ik heb hieronder een foto van een zweedse elandhond geplaatst.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bamm op do 26 jun 2014, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Bamm
#2947910
judith1967 schreef: Hij lijkt idd veel op een lappenhond.
Tis iig een lieverd om te zien :smitten: :smitten:

Hollander zit er iig niet in ;)
Bedankt :) maar het is een zweedse elandhond. En ik had er inderdaad eerst zweedse lappenhond er bij staan maar dat klopt niet,vandaar dat ik gelijk de naam veranderd heb bij de foto(want dat moet natuurlijk wel kloppen :biggrin2::biggrin2:)

wat voor herder soort zal er eventueel in zitten?

Trouwens mooie actiefoto van je hond...


Ps. En ik zal proberen een foto te maken van de zijkant als hij staat en die te delen.
Want ik zie dat ik alleen foto's heb geplaatst dat hij ligt of zit. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Bamm op do 26 jun 2014, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door