Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2947503
Ik was als 12 jarig meisje heulemaal fuliefd op deze boy  :biggrin2:
David Cassidy . De gehele slaapkamer hing vol met posters
Agenda vol met plaatjes . Later wist ik niet zo goed meer wie er nu leuker was ..... David of Danny Osmond  :biggrin2:
Als 14 jarige vond ik het maar watjes .

Door eelke
#2947509
Di-rect :smitten:
Hopeloos was ik. Abonnement op de hitkrant, en uiteraard kocht ik de break out ook als er wat van hen in stond. Heel mijn kamer vol met posters, en uiteraard mijn school agenda ook. Heb ze een paar keer gezien, gillend gek meezingen. Op de foto geweest, handtekening op mijn arm, niet willen douchen erna en de jas die ik aan had mocht ook echt niet in de was  ::) heb een videoband vol met clips (ik smste voor de clip naar the box en zat dan klaar om m op te nemen) en interviews.
Ahhh... lekker hysterisch was het.

Toevallig, tijdens het werk stond de tv op 6, en daar zat Tim Akkerman, de zanger van toen, bij shownieuws :)

Afbeelding





Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2947511
Ik was dertien toen Saturday Night Fever uitkwam. Drie keer heb ik hem gezien in de bioscoop en mijn agenda zat helemaal vol met John Travolta.
Afbeelding

Het jaar erop zat mijn agenda helemaal vol met foto's van Herman Brood. Ben naar heel wat concerten van hem geweest!

Afbeelding
Door charmed
#2947513
Als 12 jarig meisje had ik geen zangers idolen (ik luisterde geeneens muziek) wat ik mij nu nog amper kan voorstellen hoor, ik vond jongens maar  :boo: Wilde voor altijd vrijgezel blijven.  Mijn plakboek stond vol met Sissi plaatjes (Romy Schneider) was een behoorlijke dromer.
Door eelke
#2947516
@Mieke  ;D het jaar erna zat mijn agenda inderdaad vol met sum41, rammstein en slipknot. De liefde voor Di-rect ging snel maar was hevig (tot aan over hekken klimmen om backstage te komen zodat we de limo konden aanraken aan toe).
Daarna was het overigens Nirvana, en nu is het eigenlijk niks. Ja een mix van dat alles. (oh ja, en Ylvis natuurlijk!).


Pfff youtube weer aangezet hoor, en tis ineens ook al weer 1 uur  :o
Ik ga het andere topic maar weer even opzoeken voor mijn vonsten van deze avond.
Laatst gewijzigd door eelke op do 26 jun 2014, 01:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2947562
Als jong meisje:

Julien Clerc :smitten:
Afbeelding

Posters op mijn kamer, heel mijn agenda volgeplakt. Ook nog naar concerten geweest, wow, wat een lekker ding....!

Daarna David Bowie. Maar daar was ik niet hoteldebotel van als man, ik vond zijn muziek gewoon meer dan geweldig.

Als "iets ouder meisje" Michael Flatley. Ronduit verliefd :biggrin2:. Toen ie er nog zo uit zag:

Afbeelding

(hij is niet mooi oud geworden :-X).
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2947573
eelke schreef: Di-rect :smitten:
Hopeloos was ik. Abonnement op de hitkrant, en uiteraard kocht ik de break out ook als er wat van hen in stond. Heel mijn kamer vol met posters, en uiteraard mijn school agenda ook. Heb ze een paar keer gezien, gillend gek meezingen. Op de foto geweest, handtekening op mijn arm, niet willen douchen erna en de jas die ik aan had mocht ook echt niet in de was  ::) heb een videoband vol met clips (ik smste voor de clip naar the box en zat dan klaar om m op te nemen) en interviews.
Ahhh... lekker hysterisch was het.

Toevallig, tijdens het werk stond de tv op 6, en daar zat Tim Akkerman, de zanger van toen, bij shownieuws :)

Afbeelding





Dan zal ik maar niet zeggen dat ik ze regelmatig tegen kwam en echt een hekel aan ze had met hun arrogante kut gedrag  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door