Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2947134
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen anders ga ik naar de dierenarts.

Mijn hond is al een paar dagen heel erg aan de diaree en aan het overgeven. Hij wil wel gewoon eten en drinken. Weten jullie misschien een oplossing?

Alvast heel erg bedankt!
#2947140
Heeft je hond koorts? Is hij verder ziek, zwak? Een hond die en diarree heeft en overgeeft kan een virusje hebben. Ofzo. Dat is niet te bepalen vanaf hier. Ze drogen in ieder geval snel uit. Dus ter ondersteuning kun je bijv. Okugest van VSM kopen (bij de drogist) en geven maar ik zou eerder even bij de DA langs gaan.
#2947169
Ik lees verder niet hoe oud de hond is , en of de hond verder gezond is .
Een bejaarde of kwetsbare hond daar ga je denk ik net toch iets sneller mee naar de d.a
Dat de hond nog steeds drinkt is alleen maar goed .
#2947210
Bij zoiets wacht ik gerust drie dagen en dan wordt het meestal beter.
Vooral als er  genoeg gedronken wordt, is er  hier geen paniek.
Omdat ik zeker drie dagen alles aankijk, ben ik, voor zover ik me kan herinneren, maar eens één keer voor diarree naar de arts gegaan.Nu zou ik dat ook niet meer doen, maar zelf optreden en afwachten.
Nooit geen echt enge dingen meegemaakt, dan durf ik ook wel wat makkelijker te worden.

Hanny
#2947348
Hallo,

Heel erg bedankt voor de reacties.

Hij is een herder kruising van 1 jaar en 3 maand. Hij is verder gewoon vrolijk en fit.
Ik kijk het nog aan tot eind van de week en als het aan blijft houden ga ik denk ik toch maar even naar de DA.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door