Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2947090
Zo voelt het tenminste dat na ruim 3 jaar sukkelen met eten, mijn meisje zo geniet van haar eten. Ze komt me tegenwoordig zelfs halen om te vertellen dat ze honger heeft. Haar bak is binnen een paar minuten leeg ongeacht wat er in ligt. (Behalve kwartels dan, die zijn nog steeds heel bah) Zalig om haar zo te zien!
Door smulpaap
#2947095
hannabelgje schreef: Zo voelt het tenminste dat na ruim 3 jaar sukkelen met eten, mijn meisje zo geniet van haar eten. Ze komt me tegenwoordig zelfs halen om te vertellen dat ze honger heeft. Haar bak is binnen een paar minuten leeg ongeacht wat er in ligt. (Behalve kwartels dan, die zijn nog steeds heel bah) Zalig om haar zo te zien!


Ooh was zij altijd zo lastig ? Wist ik niet (of nooit eerder gelezen )  En bleef ze wel op gewicht ? Maar ik kan me voorstellen dat dit heel fijn is
Ik had het hier ook met de kleinste dame . Maar dan met brok . Achteraf begrijpelijk natuurlijk  :biggrin2:
Door hannabelgje
#2947125
Ze was verschrikkelijk. At nooit uit zichzelf, alleen als ze gevoerd werd en dan nog zeer moeizaam. Genieten ervan deed ze al helemaal niet.
Sinds haar sterilisatie twee jaar geleden is ze beter gaan eten en sinds een aantal maanden is het echt geweldig. Ze heeft nu ook de rust in haar lijf om op haar gemak te kluiven op een stuk geelhaar of bullepees. Dat heeft ze nooit eerder gehad.
Gebruikersavatar
Door kira
#2947145
Heerlijk. Onze grootste Miep Akira at uiteindelijk ook alles met plezier. Toen we wisten dat ze kanker had kocht ik alles in wat ze lekker vond heeft ze nog dik een jaar van geprofiteerd.

Het lijkt erop dat jouw dame gewoon steeds beter in balans komt dat ze nu ook rustig van een knabbel kan genieten.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2947151
Fijn!  :)

Ik vind het ook heerlijk dat ik nu een mooi menu kan samenstellen met vlees dat Luis lekker vindt.  Das gewoon veel ontspannener voor ons beide.
Maar bij jou was het nog wel een stukje erger, lees ik.  Fijn dat er rust komt en dat je beide blij kan zijn wanneer het etenstijd is.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door