Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nika01
#2946482
Hallo allemaal,

Na een tijdje mee gelezen te hebben, vond ik het toch wel tijd worden een account aan te maken en mezelf voor te stellen. Ik ben Lieke, 22 jaar en het baasje van twee konijnen Cooper en Lexie. Anderhalf jaar geleden besloot mijn moeder een hond te adopteren en zo is Nika in mijn leven gekomen. Hoewel Nika dus eigenlijk de hond van mijn moeder is (ik woon ook al een paar jaar op mezelf) ben ik wel ontzettend nauw bij haar betrokken. In de weekenden ben ik nog regelmatig bij mijn moeder thuis te vinden, dat is iedere keer weer een feest aldus Nika :biggrin2: We hebben Nika direct overgezet op vers vlees, het eerste jaar verschillende soorten en smaken kvv,  maar sinds een tijdje mag ze de helft van de week barfen. Het portioneren was even wennen maar de tevreden kop van Nika rondom etenstijd maakt dat helemaal goed. Ik heb me op dit forum aangemeld omdat hier veel kennis aanwezig is rondom het voeren van verse voeding.

Om af te sluiten nog een fotootje van Nika:
Afbeelding

Groetjes, Lieke
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door