Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2945615
...want hoe doe je dat?

Ik begrijp uit de bijsluiter dat de ontlasting niet in aanraking geweest mag zijn met de grond... Hondlief heeft alleen zulke schattige keutels dat ik met een zakje eronder zou moeten hangen om het op te vangen, denk alleen niet dat mevrouw dan nog wil poepen  :D

En dan nog het issue timing.... Want die keutels drogen binnen no-time uit, dus wil niet haar avonddrol hebben want dan ligt ie te lang in de brievenbus lijkt mij.
En of de duvel ermee speelt doet ze 's middags vaak of niet poepen, of het is zo weinig dat alles al in aanraking geweest is met de grond of gras. Het zijn ook echt geen grote keutels waar ik nog iets van de bovenkant af zou kunnen schrapen...

Denk ik er teveel over na? Hoe doen jullie dit?
Voelt echt suf om te vragen maar vind het ook zonde om de test te verpesten...
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2946050
Ik pluk de ontlasting hier toch echt van de straat, Liz doet mee aan het spoelwormonderzoek van de UU; die voorwaarde heb ik nog niet gelezen. Ik snap het ook niet; in dat beetje zand wat je meepakt, zal heus niet precies een worm zitten
Uitdrogen zal door de buitenlucht komen; als het in een zakje zit, droogt het volgens mij niet zo snel uit
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door