Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#2946061
Gisteren met Ron en Barbara naar de country fair in Aalten geweest, was vreselijk leuk  :) :) Een rustige werkochtend achter de rug en thuisgekomen stonden de loodgieters voor de deur voor het vervangen van de dakgoot en regenpijp voorthuis. Straks een drukke werkmiddag te gaan en daarna rustig naar voetbal "kijken".
Door Martine-Tom
#2946129
Nou zijn mijn vaste lasten echt niet veel en ook niet hoog, dacht dat ik al zuinig was...beetje rondbellen en googlen en heb er toch nog 34 euro op weten te besparen :o
Gebruikersavatar
Door kira
#2946137
Wij genieten nog steeds. Vandaag 2.5 km ronde gelopen met grote en kleine beer. Kleine beer zonder jachtneiging en grote beer vol vreugde. Het restaurant was al open dus terrasje gepakt met jas aan de dames waren nat van de beek dus binnen was geen optie. Morgen krijg ik een rugmassage heerlijk verheug me er op.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2946146
Het borrelt en het stinkt hier. De knakworsten, de warmte, de stress of alle drie zorgen toch voor wat interne problemen bij ons trouwe viervoetertje. Heel fijn...
Door pallas
#2946212
Kaela schreef: Het borrelt en het stinkt hier. De knakworsten, de warmte, de stress of alle drie zorgen toch voor wat interne problemen bij ons trouwe viervoetertje. Heel fijn...
Hoop dat het snel weer voorbij gaat.
Door pallas
#2946220
In de categorie "moeilijker kunnen we het niet maken..."

Ben bezig om een eigen atelier te bemachtigen. Huur nu tijdelijk een klein atelier tot 1 okt, maar wil graag de omslag gaan maken en zelf een ruimte huren.
tja en dan kom je in de ambtelijke molen terecht hè.
Nu moet ik me gaan inschrijven en werken van mij laten beoordelen :-X Wat er dus op neer komt dat een ander gaat bepalen of het wel kunst is..... Iets wat ik niet zo fijntjes vind zeg maar :cry2:

Informatie vinden gaat ook niet echt van een leien dakje...dus weer mailtjes de deur uit enz enz.

Ik probeer maar niet te veel piekeren en gewoon stug doorgaan. Maar gut....wat kunnen ze er toch moeilijk over doen zeg. Ik wil graag....heb plannen en kan het betalen.....wat willen ze nog meer? ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2946241
pallas schreef: Hoop dat het snel weer voorbij gaat.
Het borrelen en stinken is voorbij. We zullen straks zien of hij er nog iets uit moet werken. Hij is verder happy en actief, dus het zal wel weer over gaan!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2946243
pallas schreef: In de categorie "moeilijker kunnen we het niet maken..."

Ben bezig om een eigen atelier te bemachtigen. Huur nu tijdelijk een klein atelier tot 1 okt, maar wil graag de omslag gaan maken en zelf een ruimte huren.
tja en dan kom je in de ambtelijke molen terecht hè.
Nu moet ik me gaan inschrijven en werken van mij laten beoordelen :-X Wat er dus op neer komt dat een ander gaat bepalen of het wel kunst is..... Iets wat ik niet zo fijntjes vind zeg maar :cry2:

Informatie vinden gaat ook niet echt van een leien dakje...dus weer mailtjes de deur uit enz enz.

Ik probeer maar niet te veel piekeren en gewoon stug doorgaan. Maar gut....wat kunnen ze er toch moeilijk over doen zeg. Ik wil graag....heb plannen en kan het betalen.....wat willen ze nog meer? ::)
Hm, dat is ook niet leuk. Want kunst is wel heel erg vaag. Maar misschien gaat het puur om dat je inderdaad met kunst bezig bent (schilderen, op welke manier dan ook) en niet in dat atelier houseparties gaat geven ofzo? Of denk ik dan weer te optimistisch?
Door judith1967
#2946267
fem fatale schreef: Spannende tijden achter de rug, maar vandaag gehoord dat mijn baan blijft bestaan. En ook van mijn 3 directe collega's en het team wordt ook niet opgesplitst ofzo. Erg fijn.
Ooh dat was idd even spannend.
Fijn dat je je baan houd. ;)
Door fem fatale
#2946280
Ja superfijn. Want daarmee behoud ik volgend jaar ook mijn WaJongstatus. Ik ben niet onverdeeld blij met die status (en vooral niet met dat ik volledig afgekeurd ben), maar zolang ik onder het UWV val, mag ik rijlessen blijven volgen en zit er in de toekomst ook een auto in. Dat zou echt onwijs fijn zijn.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2946339
Gisteren alvast campings uitgezocht voor de zomervakantie. Gezellig die voorpret, maar ik had wel vierkante ogen na een middagje achter het beeldscherm.  :D

Vandaag lekker gewerkt, en vroeg aan tafel. Dat is helemaal niks voor mij, heb nu al weer een bakje chips weggekaand.  :-X
Meneer -A- is onderweg van niks naar nergens; zal wel lekker rustig zijn op de weg.  8)
#2946360
fem fatale schreef: Ja superfijn. Want daarmee behoud ik volgend jaar ook mijn WaJongstatus. Ik ben niet onverdeeld blij met die status (en vooral niet met dat ik volledig afgekeurd ben), maar zolang ik onder het UWV val, mag ik rijlessen blijven volgen en zit er in de toekomst ook een auto in. Dat zou echt onwijs fijn zijn.
Dat zou heel fijn zijn zeg!
Super dat je baan en die van je collega's is behouden.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2946361
fem fatale schreef: Ja superfijn. Want daarmee behoud ik volgend jaar ook mijn WaJongstatus. Ik ben niet onverdeeld blij met die status (en vooral niet met dat ik volledig afgekeurd ben), maar zolang ik onder het UWV val, mag ik rijlessen blijven volgen en zit er in de toekomst ook een auto in. Dat zou echt onwijs fijn zijn.
Wat goed!!!
Door pallas
#2946372
fem fatale schreef: Ja superfijn. Want daarmee behoud ik volgend jaar ook mijn WaJongstatus. Ik ben niet onverdeeld blij met die status (en vooral niet met dat ik volledig afgekeurd ben), maar zolang ik onder het UWV val, mag ik rijlessen blijven volgen en zit er in de toekomst ook een auto in. Dat zou echt onwijs fijn zijn.
Baan behoud en zicht op eigen vervoer is wel heel erg fijn! Duim dat het allemaal goed gaat verlopen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door