Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#2946043
Eindelijk weet ik  wat deze vreemde naam betekent: noorderlicht  :)

Weer een mysterie uit de wereld, ik ben opgelucht en kan verder met mijn leven , haha  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2946113
nova schreef: Eindelijk weet ik  wat deze vreemde naam betekent: noorderlicht  :)

Weer een mysterie uit de wereld, ik ben opgelucht en kan verder met mijn leven , haha  ;D ;D

Gelukkig, een pak van mijn hart  ;D
Door Oso-Bayou
#2946122
Wow, je kunt dus verder vanmiddag van de zon genieten  :daisy:

Vanaf morgen is er weer plaats op je lijstje om een nieuw mysterie toe te voegen  ;) 
Gebruikersavatar
Door nova
#2946151
Thessa en Shanti schreef: ;D

Hoe ben je erachter gekomen? Opgezocht of gewoon tegengekomen?
Gewoon tegengekomen in een artikel over  vreemde natuurverschijnselen  Maar aangezien dat de naam is van een BP gebruiker, heb ik me wel altijd afgevraagd  wat betekent het, en hoe kom je aan een naam  ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2946156
nova schreef: Gewoon tegengekomen in een artikel over  vreemde natuurverschijnselen  Maar aangezien dat de naam is van een BP gebruiker, heb ik me wel altijd afgevraagd  wat betekent het, en hoe kom je aan een naam  ;)
Dan is Kim underscore S toch minder mysterieus  :biggrin2:

Theoooo, wat is Aurora Australis? Voetballen die vanavond?  :P
Gebruikersavatar
Door Aurora Borealis
#2946457
Ik schrok me een hoedje zag mijn naam staan  :D. Mooi hé Maar je had het me ook gewoon kunnen vragen hoor.  ;)

Afbeelding

Ik ben hier al jaren helemaal van ondersteboven  ;D Wij hopen binnen een jaar die kant op te gaan en het dan heel vaak te mogen zien in het eggie.  ;D

Het is een adembenemend mooi schouwspel. 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door