Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2945823
Vandaag weer eens ouderwets wezen kijken bij een agility wedstrijd in Deventer. Even heerlijke herinneringen ophalen en oude bekenden weer zien. Maar alleen, was ik 1 ding vergeten, die oude bekenden gingen mij niet herkennen. Er was er eentje die me wel herkende (die had me tussentijds een paar keer gezien) maar de rest was het wachten tot het kwartje viel. Het zal even duren voordat iedereen doorheeft dat ik het ben. Er was 1 iemand bij die zei, als je je camera niet bij je had, had ik je niet herkend!  :biggrin2: :biggrin2:  8)

Van de week in de dierenkliniek aan de balie hadden ze ook al een discussie gehad of ik het wel was of niet (mijn 2de metamorfose is dus ook wel geslaagd). Ik liep binnen (voor de 2de keer) toen stonden ze me aan te kijken (wat ik eigenlijk al vreemd vond) Ze zei al vragend? Voor wie kom je en Wie heb je bij me? Ik zei Phoebe. Na het wegen liep ik meteen weg (want ze stonden me nog vreemd aan te kijken, kreeg er wel de kriebels van) Toen werd er zachtjes gezegd (maar al lachend), Zie je wel, ik had wel gelijk ze is het wel! Ik had zoiets van wat bedoelen ze nu?? Maar héhé bij mij is het kwartje nu ook gevallen! lol Had eigenlijk niet verwacht dat ze me daar niet meer zouden herkennen na  6 weken.

Barfplaats wordt gesponsord door