Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2945055
Gelukkig zijn er voldoende accomodaties waar je je hond of meerdere honden mee naartoe kunt nemen. Maar.... niet elke accomodatie heeft een omheinde tuin.
Er zijn mensen (of honden) voor wie dat wel belangrijk is.

Daarom is er nu een FB groep waarin ik de adressen wil gaan verzamelen van omheinde accomodaties, met een "eigen, deugdelijk omheinde" tuin/ terras. Het gaat hier dus specifiek om accomodaties waaruit redelijker wijs geen ontsnappen mogelijk is.

Natuurlijk zal ik in een later stadium de een lijst maken en deze met jullie delen. Eigenaren van accomodaties mogen natuurlijk lid worden van de groep ;-) maar ook ieder ander die zoekt of juist iets aan te raden heeft.
https://www.facebook.com/groups/242110225995955/
#2945230
lianneke schreef: Misschien een idee om er een besloten groep van te maken?
Omdat het mensen kan weerhouden iets te palatsen op een openbare groep.
Hm... als het gaat om iets privacy-gevoeligs zou ik het direct met je eens zijn ;-) maar dit wordt een verzameling van 100% omheinde huisjes... dan is het juist makkelijk als iedereen het ook kan zien/lezen denk ik?

Suzanne
#2945244
Suzanne schreef: Hm... als het gaat om iets privacy-gevoeligs zou ik het direct met je eens zijn ;-) maar dit wordt een verzameling van 100% omheinde huisjes... dan is het juist makkelijk als iedereen het ook kan zien/lezen denk ik?

Suzanne
Het is zoals bij alles, zn voor en zn nadelen.
In ieder geval een leuk idee!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door