Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#292916
We zitten nu al een heel tijdje op duck, maar nu was het op en het komt pas dinsdag binnen, het enige wat ik verder kon krijgen was prins.
Ziet er opzich een beetje gelijk uit als duck, maar ik hoor er eigenlijk weinig over.
Ik heb er 2 pakken van meegenomen en ze lusten t wel, maar toch heb ik liever duck.
Is het wel goed spul, dus als de duck even op is, dat ik dat dan kan nemen of beter niet?
Ze mogen er trouwens een stuk minder van hebben en tis een stuk goedkoper...
Zal meteen een update geven van rocky (de maltezer die af moest vallen) dat gaat nog steeds supergoed!!!
Hij is gisteren meegeweest op een wandeling van ruim 2 uur en tis echt puur genieten, ik heb een fietskar gekocht, zon rode voor kinderen en dan worden ze al helemaal blij als ze m zien, dan weten ze dat ze meegaan.
Ik had eerst een mandje achterop voor alleen benji en nu gaat rocky ook steeds mee en gingen we lopen, maar een stukje verder op is zon prachtig stukje natuur, maar dan zijn ze al moe voor we er zijn, dus dan fietsen en nu gaan ze in de kar, heerlijk dat rocky ook overal mee naar toe kan.
Zien ze dat we er bijna zijn en worden ze al helemaal uitgelaten en druk en dan rennen ze zon 2 uur rond, kunnen er zwemmen, zalig!
En het word een steeds grotere viezerik, hahahaha de grootste, goorste baggerpoelen gaat in, dan gaat ie afkoelen ofzo, daar gaat ie dan echt uitgebreid in staan baggeren of liggen, de vieslel hahahah.
Gister zaten ze in de kar na de wandeling en ik moest nog even pinnen, een vrouw met een zeer schoon en prachtig gekamd maltezertje kreeg bijna een hartverzakking toen ze de goorlap nog naghijgend en genietend, maar wel baggerzwart in het karretje zag zitten hahahaha.
En het "zielige" maltezertje van haar zou er maar wat voor over hebben er zo uit te zien denk ik...
Ik en hun ook genieten dag na dag weer van de heerlijke wandelingen.
Gister hebben ze een lamsribbetje gegeten in de tuin, deed ie anders ook nooit, stel je voor dat je moet kluiven, daar word je vies van....
Hij is nu trouwens 8.8 kilo, gaat iets langzamer, maar het gaat nog steeds de goeie kant uit!
(sorry voor het lange verhaal terwijl ik alleen maar wat over prins wilde weten :-[ )
Laatst gewijzigd door prissie op vr 01 apr 2005, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
#293576
[quote="Audrina"]
Ik zie dat je ook in Delft woont. Je mag hier eventueel wel wat Carnibest light komen halen om te proberen. Ik ga toch regelmatig naar Ermelo om te halen, dus als het bevalt kan ik het wel voor je meenemen.
[/quote]

Ow das erg zonde dat wij maar een klein vriezertje hebben, we kunnen ongeveer 5 pakken van een kilo kwijt en dat is voor 2 weken.
Ik denk dat jij grote verpakkingen haalt en minder gaat dan een keer in de 2 weken? ;D
wel onwijs bedankt voor je aanbod en ik hoop toch wel ooit een grote vriezer kwijt te kunnen, want het gaat toch best hard zo...
Lizzy ook bedankt voor je antwoord, ik kan hier alleen prins en duck vinden, maar als het gewoon goed is dan kan ik het wel eens afwisselen.
Het scheelde volgens mij zowat een euro op een kilo, een pak duck van een kilo (uitmuntend, de smaken verschillen in prijs) is 3,95 en de prins was dacht ik 2,95 en daar hebben ze nog minder van nodig ook.
Hahaha, ja leuk he truus die blikken van de mensen, vooral met een zwarte maltezer, dat kan toch echt niet, daar zijn die hondjes echt niet voor :o
Ik heb het fietsmandje nog steeds achterop, die is wel erg handig voor wat boodschappen en mn ouders wisten niet gauw ze ineens weg moesten toen ik zei dat ik nu toch wel 3 hondjes mee op pad kon nemen, 2 in de kar en 1 in het mandje.... ;D
#294185
[quote="prissie"]
Ow das erg zonde dat wij maar een klein vriezertje hebben, we kunnen ongeveer 5 pakken van een kilo kwijt en dat is voor 2 weken.
Ik denk dat jij grote verpakkingen haalt en minder gaat dan een keer in de 2 weken? ;D
wel onwijs bedankt voor je aanbod en ik hoop toch wel ooit een grote vriezer kwijt te kunnen, want het gaat toch best hard zo...
[/quote]

Ik ga eens in de 3 a 4 maanden en neem dan meteen meer dan 100 kilo mee. Maar ik sta er niet altijd bij stil dat niet iedereen gezegend is met een grote vriezer (of zoals ik met 2 grote vriezers en 1 kleine). :-[ En ik haal inderdaad kilo verpakkingen, da's hier zo op met 3 van die enge heddurs. ;)
Laatst gewijzigd door Audrina op zo 03 apr 2005, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
#294268
[quote="Audrina"]
Ik ga eens in de 3 a 4 maanden en neem dan meteen meer dan 100 kilo mee. Maar ik sta er niet altijd bij stil dat niet iedereen gezegend is met een grote vriezer (of zoals ik met 2 grote vriezers en 1 kleine). :-[ En ik haal inderdaad kilo verpakkingen, da's hier zo op met 3 van die enge heddurs. ;)
[/quote]

Vreselijk eng!
Hahahaha, als je kilopakken haalt dan kan ik wel 5 kilo nemen en als het op is gewoon weer duck nemen hier, maar dat is veelste veel gedoe zeker?
!00 kilo :o
Haha daar doen de friemels hier de rest van hun leven zowat mee ;D
Helaas zijn we idd (nog) niet gezegend met een grote vriezer, zou wel ideaal zijn.
#294510
[quote="Audrina"]
Als jij ff kan wachten tot na 23 april (dan ga ik weer halen), is het voor mij geen gedoe hoor die 5 kilo. ;) Kan hier in de vriezer blijven liggen tot je tijd hebt of plek in je eigen vriezer.
[/quote]

Oooow joepie!!!
Dat zou super zijn!!!
Hebben ze voor 2 weekjes ongeveer carnibest en de rest duck.
Heb jij nog een paar plakken liggen?
Ik wil ze wel van je overkopen dan hoor, maar kan ik eventjes kijken of ze het lusten...
Anders is het ook weer zo zonde van de moeite he ;D
Mail anders ff ;D
[email protected] (of mag dat hier niet staan? :-[ )
#295181
[quote="Red_Hunter"]
Als je ook eens energique wil proberen. In de dierenwinkel in Pijnacker is ook allerlei versvlees te koop.
Volgens mij hebben ze ook duck daar.

Groetjes Trudie
[/quote]

Ow dat wist ik niet, dank je wel, maar ik ben van het openbaar vervoer afhankelijk of de fiets en dan is pijnacker net te ver ;)
Dat is zo jammer dat ik geen grote vriezer heb, ik zou mn vader dan eens kunnen vragen eens in de zoveel tijd wat met de auto te gaan halen, maar goed, we overleven t zo ook ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door