Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2944087
Afbeelding
maart 2012 - al ietsje afgevallen

Afgelopen zaterdag. Heel trots alleen achter de lach verschuilt heel veel verdriet om de kleine van mijn petekind. Ik had de avond ervoor gehoord dat de leukemie had, en natuurlijk geen oog dicht gedaan. Maar ik zag ineens dat er een exta fotograaf aanwezig was, dus dit was mijn kans dacht ik.

Afbeelding
Afgelopen zaterdag

Afbeelding

Afbeelding
En uiteraard nog eentje met mijn shelties!
Door charmed
#2944649
Dank je, zie nu ineens wel dat die schoenen ineens heel groot zijn. Nah, dan de volgende keer maar grote en opvallende schoenen (niet dat deze niet opvallen, maar een lekker opvallend kleurtje) Dan is het plaatje compleet volgens mij :)
*Marga* schreef: Zo dan , wat een verschil zeg...

Geweldig :) :) :) :) :)
Door charmed
#2944651
Dank je. Vond eerst toen ik wat slanker was Kant niet mooi. Maar hoe vaker ik ergens langs kwam, des te vaker ik het passen moest en toen kwam ik ineens iets tegen wat mij inderdaad stond. Dus inpakken en wegwezen. Later nog dat Bolerootje erbij gekocht (bij dezelfde winkel in een andere stad) Mijn familie mocht de eindkeuring doen en die vonden het geweldig, dus missie geslaagd.

Hou wel van die niet alle dagelijkse kleding.
Borke schreef: Wat een verschil zeg en wat zie je er mooi uit in het witte kant  :biggrin2:
Door charmed
#2944654
Dank je Anne, het heeft ook wel zijn nadelen hoor! Was bij de dierenarts en voelde na het bloedprikken (van 1 van de honden) een spetter. Dus ik kijk zo verbaasd. Ik dacht oh als ie maar niet op mijn kleren terecht is gekomen, de dierenarts zag dat ook. Die vroeg me wat er was. Ik zei: "Nou ik voel een spetter (wat het is weet ik niet) maar ik hoop niet dat het op mijn kleren geland is. Vroeger droeg ik altijd zwart hoefde ik nergens op te letten en nu ben ik steeds bang dat ik alles vies krijg! Lol

Al draag ik wat zwarts, dan moet ik alitjd iets met kleur erbij (liefst dan wat feller) maar als ik dan zo licht ben is Pasteltinten ook wel weer leuk.
Anne in Duitsland schreef: Leuke foto's hoor! Ik vind het zo leuk dat je van alles donker naar kleurtjes en licht bent gegaan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door