Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sher
#2943126
Met Tilly heb ik een aantal jaren heel leuk getraind en gesport bij agility for fun. Nu ben ik net even op hun site aan het kijken voor een cursus voor Noortje, maar ik zie tot mijn schrik dat ze hier niet meer in de buurt zitten. Meer dan 100 km rijden voor de wekelijkse training vind ik te gek voor een gewoon gezin.

Weet er iemand hier bij mij in Flevoland een goede hondenschool? Ik wil graag een soort beginnerscursus, waarbij er ook rekening mee moet worden gehouden dat Noortje niet zomaar los buiten kan.  :-\
Door Lexus-me
#2943143
Ik vind Kynologisch Gedrags Centrum Delphi in Almere een erg prettige insteek hebben... Voor mij is het te ver om wekelijks te trainen anders was ik hier absoluut heen gegaan!

www.kgc-d.nl
Door Lil
#2943464
Lexus-me schreef: Ik vind Kynologisch Gedrags Centrum Delphi in Almere een erg prettige insteek hebben... Voor mij is het te ver om wekelijks te trainen anders was ik hier absoluut heen gegaan!

http://www.kgc-d.nl
Dat is van Liesbeth Hoogendoorn?

Aanrader. Misschien rijdt ik vanuit zeer zuidelijk Limburg nog eens daar naar toe voor een workshop. Maar ik geloof dat ze volgend jaar weer naar ons komt.

Apeldoorn bij Alert van Yvette is ook echt helemaal top, maar dat zal wel ver zijn vrees ik.
Laatst gewijzigd door Lil op wo 18 jun 2014, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2943483
Lexus-me schreef: Ja klopt is Liesbeth Hoogendoorn!
Dat is super. Als ts daar gaat trainen dan SVP wel veel foto's laten zien want jee van die twee workshops in Sittard zijn er toch wat mooie foto's gemaakt!
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2943487
Absoluut naar DELPHI gaan! Ontzettend aardige meedenkende mensen en heel creatief!
Ik ga er met bisou eens in de zoveel tijd naar toe, koop gewoon een aantal lessen en ga wanneer ik kan :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door