Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#2944319
Wij hebben  2 kippen, inmiddels bejaarde dames volgens mij met hun 9 jaar.
Kippen zijn er nog maar het kippenhok staat nu echt op instorten.
De vorige keer een dure gekocht in de veronderstelling dat die wel een kippenleven mee zou gaan, nu omdat ik denk dat ze geen 10 jaar meer leven, ben ik op zoek naar een goedkoper alternatief.(nee niet op wintersport  >:( of de barfhoek in).

Wie heeft een tip voor een kippen/konijnenhok? Ren met nachthok, btw het zijn geen krieltjes en ondanks dat ze nu ook niet in een "paleis"zitten wil ik zeker niet dat ze nog kleiner gaan, deze ruimte zijn ze gewend.
Wij zijn niet handig met zagen en timmeren, maar misschien is er iemand die dat wel is hier op BP en zou voor ons een hok(ren met nachthok) willen maken?  :)(mag ook via bp reageren ;))
Door eelke
#2944325
Hoe duur was je vorige hok en wat zou je er nu aan kwijt willen zijn?
Al op marktplaats gekeken?
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2944350
eelke schreef: Hoe duur was je vorige hok en wat zou je er nu aan kwijt willen zijn?
Al op marktplaats gekeken?
Met marktplaats zit ik te twijfelen, ja je kan geluk hebben, maar ben dan wel bang dat ik andermans ellende koop, of ziekte breng naar mijn kippen, schoonmaken met bv chloor is denk ik niet voldoende om alles tegen te gaan. Ik weet dat mijn kippen buiten het risico lopen op allerlei ziektes maar gratis en voor niks bij een hok lijkt me geen optie.
Huidige kippenhok is een castle.
Door Jantina
#2944418
Wij hebben 'm zelf gemaakt destijds maar aan (duurzame) materialen ben je ook heel wat kwijt. En als iemand 'm dan ook nog voor je zou maken ben je ook nog uurloon kwijt. Of dat nou veel goedkoper is dan kopen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door