Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2943164
We hebben een paar dagen een logeer hond, en we zijn vanmiddag heerlijk gaan uitwaaien op het strand !
Daan mocht helaas nog niet mee ivm zijn gekneusde poot, maar Kay genoot zichtbaar van zijn gezelschap  :)

Zeg, dat is volgens mij mijn bal hoor ... Geef hem terug !

Afbeelding

En óók mijn vuurtoren  ::)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kan je zien wat ik gegeten heb schatje ?

Afbeelding

Even lekker schurken tussendoor

Afbeelding

Afbeelding

En weer samen met het speeltje bezig zijn ... Dat is toch wel het allerleukste !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ja, het werd steeds meer een echt stelletje
:smitten:

Afbeelding

Afbeelding

Het is denk ik overbodig te vermelden dat beide honden (incl. ikzelf) enorm genoten hebben hé ?  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2943340
Kaio schreef: Geweldige fotoos  :biggrin2:
Maar eh viel die loge nou op zijn snufferd bij het willen oppakken van de vuurtoren ?  ;D
Yup, al ziet het er op de foto schokkender dan dat het was .... Haar vrouwtje zei gelijk bij het zien van die foto "yup, dat is onze dolle doos" dus het is een bekend verschijnsel van deze mooie lieve teef  :biggrin2:
Door Lil
#2943477
Kaio schreef: Geweldige fotoos  :biggrin2:
Maar eh viel die loge nou op zijn snufferd bij het willen oppakken van de vuurtoren ?  ;D
Dat is toch heel normaal?! Of val ik iets te veel gevalletje knetter gek? Al mijn honden hadden/ hebben dat wel eens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door