Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door geer
#2938
Ik heb vorige week op de markt twee enorme vissenkoppen meegenomen voor mijn katten. Katten keken er niet naar om, maar Saar stond kwijlend naast de badkuip (katten eten in de badkuip, anders eet Saar alles op ;)) Maar kan ik zo'n hele vissenkop in een keer aan Saar eten, of is dat gevaarlijk ivm graten...
Domme vraag misschien (tjsa, als een hond een bot aan kan, moet een graatje geen probleem zijn, toch?!)....
Door Ink
#2939
Er zijn er meer die het geven. Als ze gaat overgeven of aan de slinger raakt was het misschien een beetje te veel. Of te vet. Over die graten zou ik me geen zorgen maken. Gewoon een keer proberen. Doe het dan 's morgens. ALS het misgaat is in ieder geval je nachtrust niet naar de knoppen. En je tapijt ...
Door Lupa
#2940
hoi geer ik geef al mijn 3 honden vissen koppen :P :P
ze vinden het heerlijk,
Door geer
#2941
Hmmmmm, Saars maag en darmstelsel is al niet zo top (lees: een lekker bot is twee weken lang 's nachts in de kamer poepen ;D)...Ach, ik probeer het gewoon een keer... zet ik m'n emmertje sop wel klaar :-/
Door Angelique
#2942
Kijk wel even of die enorme vissenkoppen geen enorme tanden bevatten. Die kunnen namelijk nog wel rottig op de maag vallen.
Door ziggy
#2944
Hoi,

ziggy, husky, heeft eenmaal een zalmkop gekregen van 3 kg. :D Dit was een uitzondering omdat ik geen degelijk mes had om de kop in meerdere stukken te verdelen. Hij was er ongeveer 1 uur mee bezig om hem te verorberen. Omdat zalmkoppen tamelijk groot zijn krijgt hij nu stukken van ongeveer 500 gr.
groet,
Vic.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door